זריהן נצפה באילת ושוחרר. האופציות: בית"ר, חיפה או חו"ל

הסיפור המלא מאחורי שחרורו של הקשר מהפועל באר שבע ארבעה ימים לפני התכנון, וגם: קבהא עשוי לצאת לפגרה מוקדמת, אבוקסיס מרוצה ונכנס לחדר ההלבשה לאחר הניצחון הראשון בפלייאוף

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

יותר משבועיים חלפו מאז שהפועל באר שבע החליטה לא לממש את האופציה על ניב זריהן, סיפור עליו פורסם לראשונה בספורט1, אלא שהמועדון הודיע אתמול שזריהן לא ייקח חלק במחזור האחרון בגלל הפרת הבידוד, עניין עליו דווח המאמן יוסי אבוקסיס בסוף השבוע.

כעת, כך מתברר, ינסו שתי קבוצות לקחת חלק באפשרות להחתימו לעונה הבאה ללא תמורה ובכך לייצר רווח עתידי עליו: בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. זריהן, ככל הידוע, בודק גם אפשרות לצאת לחו"ל. "ניב סיים את הפרק בבאר שבע ב-15 ביוני", הודו אתמול במועדון.

אז מה הסיפור שעומד מאחורי ההחלטה לשחרר את הקשר כבר עכשיו ולא ביום שלישי? ובכן, זריהן נכח באימון ביום שישי, אך לא תורגל בהרכב וברשימת הסגל שפרסם יוסי אבוקסיס על הלוח, שמו לא היה בנמצא. זריהן הבין שהוא לא בסגל, אלא שבשעות הצהריים קיבל המנכ"ל אסי רחמים הודעות מאוהדים, לפיהן הוא נצפה באילת. אחרי בירור, למועדון התברר שזריהן אכן שהה מחוץ לביתו ולכן הוחלט להודיע על שחרורו. "ברגע שהוא היה עם אנשים, זה סיכן את כל המערכת", אמרו אתמול בקבוצה. שחקנים אמרו כי זריהן הסיק שלא ייכלל בסגל גם במחזור הבא ולכן הפר את הבידוד.

ניב זריהן
ניב זריהן | דני מרון

ומה לגבי ה-1:3 על הפועל חיפה? אחרי תקופה רעה בפלייאוף העליון, מעט שמחה נרשמה בחדר ההלבשה לאחר ניצחון הבכורה מאז חזרת הכדורגל מ"פגרת קורונה". יוסי אבוקסיס נכנס, לחץ את ידי השחקנים והודה להם. לקראת המשחק ביום שלישי אבוקסיס לא מתכוון לסכן את השחקנים הפצועים. מרואן קבהא לא שיחק בשל מתיחה במפשעה ואם יצטרך מנוחה, ייצא כבר עכשיו לפגרה. קבהא וקייס גאנם עשויים לחתום על חוזה חדש, כשגם רמזי ספורי נמצא ברשימת השחקנים עימם נרשמה התקדמות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי