סילבס: "תמאש לא יחזור, יכול להיות שנשחק עם פחות מ-5 זרים"

מאמן הפועל חיפה דיבר ברדיו 103FM על התקציב בעונה הבאה: "מודעים לכך שיהיה נמוך יותר, אבל אני לא מתבכיין על זה". על חוסר הסיוע מצד הממשלה: "אם דבר לא ישתנה, הבעלים יעזבו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה סיימה סופית את מטרותיה לעונת 2019/20 אמש (שבת) אחרי הפסדה להפועל באר שבע, אשר מנע ממנה לחלוף על פני הפועל תל אביב ולעלות למקום החמישי. מאמן הקבוצה חיים סילבס, שהאריך את חוזהו בכרמל דיבר בתוכנית הרדיו של 103FM בעיקר על הנושאים הכספיים ועל הקיצוץ הצפוי שיחול על הקבוצה בעקבות משבר הקורונה המתמשך.

התקציב לעונה הבאה: "אני יודע שאנחנו נצטרך להתמודד עם תקציב שונה מהשנים האחרונות, אבל אני לא מתבכיין על זה. רוח התקופה ברורה לכולם וכמו שלמדנו לשחק בלי קהל, אז נלמד לשחק עם פחות כסף. אנחנו נבנה קבוצה שתתחרה כראיו בליגה ותתמודד על המקום בפלייאוף העליון, יש אופטימיות בהפועל חיפה".

השחקנים בעל התקציב הגבוה יסכימו לקצץ: "כל סיטואציה היא שונה, ואני מקווה מאוד שכולם יתיישרו על פי מה שאנחנו יכולים. אנחנו לא רוצים לפגוע באף אחד, אנחנו רוצים לשמור על המועדון הזה בחיים. ומי שלא יסכים יחפש מועדון אחר".

נושא הזרים: "כרגע תמאש לא חוזר, ועדיין אנחנו לא יודעים אם נרצה למלא את כל מכסת הזרים בגלל נושא הבידודים ויכול להיות שנהיה עם פחות מחמישה זרים. מה שחשוב לנו שתהיה קבוצה טובה עם התקציב הנדרש".

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש. לא יחזור להפועל חיפה | מאור אלקסלסי

יש תאריך לפתחת העונה הבאה: "האימונים ייפתחו ב-21.7, אבל זה רק מנקודת הנחה שהכל יישאר כרגיל.  אתמול במשחק באשדוד שיחקנו נגד הפועל ב"ש. גם אני וגם יוסי אבוקסיס מסתכלים על האווירה ולא ממש מעכלים מה שקורה, לאף אחד לא קל. עדיין יש אי וודאות בנושא העונה הבאה ואני מקווה מאוד שהכדורגל ימשיך ואפילו עם קהל באיזושהי דרך".

הממשלה לא מסייעת לקבוצות: "יואב מדבר איתי על הדברים האלה לא מעט, אבל השיחות נסגרות בדרך כלל כאן, אבל כולנו מבינים שיש כאן סיטואציה מאוד מוזרה ואם הדבר לא יזוז בעלי בית יעזבו את הקבוצות. אני לא רוצה להישמע אגואיסט ולדבר רק על הכדורגל, אבל אני מקווה חשוב שמבחינת המחלה הדברים יעצרו ונמצא חיסון כמה שיותר מהר ואז נתפנה לדברים אחרים".

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי