שרצקי: "כבר אין לי מוטיבציה וכיף בכדורגל"

בעלי קריית שמונה סיכם עונה קשה ב-103FM: "דגו צפצף עליי. נמאס לי מכדורגל ורציתי לעזוב". השנה הבאה: "אני חייב להישאר בגלל הקורונה. קובי רפואה כנראה יאמן. אם האוצר לא יעזור, יסגרו את הענף"

(גודל טקסט)

המשחקים האחרונים בפלייאוף התחתון היו מאוד לא קלים עבור איזי שרצקי, אך בסופו של דבר קריית שמונה שלו שרדה בליגת העל אחרי ניצחון 0:1 על סקציה נס ציונה במחזור האחרון. הערב (ראשון) הבעלים של המועדון הצפוני התראיין לתכנית הספורט של 103FM וסיפר על הירידה במוטיבציה שלו אחרי עונה קשה שעברה על הקבוצה.

"כל משחק מתח עד דקה 90, זה לא בשבילי. בלי אהבה ובלי חשק, שום דבר לא הולך", הסביר שרצקי מדוע איבד את ההנאה: "לא הייתי מעורב השנה. את המאמן אני החלפתי, אבל מסאי דגו הביא את כל השחקנים בלעדיי. רציתי שקט מכדורגל. הייתי עם דגו במחנה אימון וכל כך נהניתי ממנו, חמישה שחקנים מהנוער שיחקו. פתאום הוא מגיע לליגה ולא נותן להם לשחק, שאלתי אותו למה והוא צפצף עליי. נמאס לי מהכדורגל ורציתי לעזוב".

העונה הבאה: "כל שנה הייתי רואה 100 קלטות, בשנים האחרונות אין לי את המוטיבציה ואת הכיף הזה. מה זה אומר הלאה? השנה אני חייב להישאר בגלל הקורונה, גם אם הייתי יורד ליגה – ואמרתי את זה גם לפני כן. כשאני נמצא בקבוצה אני רוצה להצליח ואז התקציב משתנה כל יומיים. אני יודע איזה שחקנים אני רוצה, אם יבואו? נראה. אם יהיו ישראלים טובים, לא אביא זרים. קובי רפואה כנראה יאמן את הקבוצה".

שרצקי
"אין לי מוטיבציה וכיף בכדורגל" | צילום: ערן לוף

"אבו עביד טוב והפועל ת"א ומגבו מצוין בבית"ר, אני בגלל כסף העפתי את שניהם. הגזמתי בכסף ועשיתי הרבה טעויות, אז אמרתי 'בוא נעצור את זה'", המשיך שרצקי, "העפתי הרבה שחקנים לא רעים, אז מה קובי אשם? במשחק הקובע שיחקנו עם שבעה-שמונה שחקני נוער, שגדלו אצלנו. נחמיאס, סמואל, קארצב, לקו, עבדאללה".

האם בשנה הבאה יהיה יותר מעורב: "כל שחקן שאביא אני אקח אחריות עליו. השנה הבאתי הרבה שחקנים יקרים שעלו לי המון כסף, התעצבנתי והעפתי את כולם. אבו עביד היה מגן מצוין, אבל הוא שווה מיליון שקל בשנה?".

הפגיעה הכלכלית: "כל העסקים שלי בחו"ל סגורים. שם הפגיעה קשה. הילדים שלי ואני ויתרנו על מיליונים. אנחנו ממשיכים לעבוד ולא פיטרנו אף עובד. השנה לא שלחנו נציג למנהלת, אני מכיר גם את חסון וגם את כלפון. שניהם אנשים טובים אבל לא מפסיקים להילחם ביניהם ועם כל העולם, מי יכול להצליח ככה? עם הניהול הזה, הכדורגל לא יכול להצליח. אני לא צריך לריב איתם. אני צופה שתהיה בעיה קשה לקראת העונה הבאה. אם האוצר לא יעזור, יסגרו את הכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי