ליאור זדה: "זה יהיה לא אסון אם נס ציונה לא תהיה בליגת העל"

ליאור זדה | מאור אלקסלסי

לאחר הירידה הדרמטית ללאומית, מאמן הכתומים דיבר בתוכנית הספורט של רדיו 103FM: "אני רק רוצה לקבל את התשובות לגבי המטרות לעונה הבאה, בסופו של דבר עלינו די בהפתעה"

(גודל טקסט)

למרות שהגיעה למחזור האחרון ביתרון של שלוש נקודות מעל הקו האדום, סקציה נס ציונה נפרדה מליגת העל ביום חמישי האחרון לאחר שהפסידה 1:0 לקריית שמונה, שחלפה על פניה בטבלה. בעקבות כך עדיין לא ברור איך הקבוצה תיראה בעונה הבאה ומה יהיו מטרותיה, מאמנה ליאור זדה סיפק את התשובות בתוכנית הספורט של רדיו 103FM.

ליאור זדה פתח את דבריו: "כולנו כשלנו ברגע האמת. לקחנו בחשבון אפשרות כזאת, ועשינו הכל כדי לא להגיע לשם. גם המשחק עצמו היה לכאן או לכאן והוא הוכרע על הדברים הקטנים ולצערי אנחנו לא הבקענו והם כן. הדרך הייתה טובה ומאוד מאתגרת אבל לצערי הסוף שבוע הזה היה לא טוב".

הצגתם משחק פחות טוב מאשר במחזורים האחרונים: "אני לא חושב כך, שיחקנו לפי התוכנית משחק שלנו, רצינו להעביר את ה-15 דקות הראשונות ואחרי זה די השתלטנו על המשחק וייצרנו שניים או שלושה מצבים לא רעים בכלל. במלון השחקנים היו מאוד בוגרים ואני לא חושב שיש לזה השפעה. השחקנים בתוך תוכם רצו לעבור בכל מכשול והיינו מרוכזים למשחק והיה יום טוב. יכול להיות שלעייפות הייתה השפעה כי יש לנו סגל די קצר ויש שחקנים שנפלו מהרגליים, אבל שום תירוצים, כולנו היינו באותו מצב".

האם בכלל היה לנס ציונה סיכוי להישאר: "הגענו למצב שיש צ'אנס. בנס ציונה אף פעם לא הסתירו את התנאים וניסו לכפר על כך בדברים אחרים. זו קבוצה מאוד מגובשת וההנהלה נתנה הרבה מאוד שקט וחום. זה נכון שהתקציב לא היה מספיק, אבל קיבלנו הרבה דברים אחרים שכן נתנו לנו את האפשרות להביא את התוצאות".

שחקני סקציה נס ציונה. "כשלנו ברגע האמת" | דני מרון

אתם תצטרכו להתחזק כדי לעלות ליגה בחזרה:  "צריך לשים את הדברים על השולחן. נס ציונה היא לא מכבי נתניה, בני יהודה, בני סכנין, אשדוד ומכבי פתח תקווה. ממה שאני מכיר בארבעה החודשים האחרונים, ההנהלה לא תקפוץ יותר ממה שאפשר. אני אברר עם הנהלה מה המטרות לעונה הבאה, אני אשב עם ההנהלה ונעשה תיאום ציפיות. זה מאוד חשוב כדי שנבין מה המטרות של הקבוצות ואני בטוח שלא יסתירו ממני שום דבר. אבל בסופו של דבר אם נס ציונה לא תהיה בליגת העל זה יהיה אסון".

"אני לא כל כך יודע מה יהיה התקציב בעונה הבאה וכמה הקורונה פגעה בספונסרים כאלה ואחרים. אני רק רוצה לקבל את התשובות לגבי המטרות, כי בסופו של דבר נס ציונה עלתה ליגה בשנה שעברה וזה היה די בהפתעה, והחזקנו ללא מגרש ביתי כמעט עד הרגע האחרון ואבל אם נגיד את האמת להרבה מאוד קבוצות לא היה מגרש ביתי. אני יכול לומר לכם כאשר הקבוצה רצה בצמרת שנה שעברה הגיעה כמות יפה, בערך 1,500 אוהדים. אבל כולם ידעו למה הם נכנסים".

למה נתתם לזרים לנסוע: "אני יכול לומר שהכל היה בתיאום עם השחקנים, הנשים של שלושה זרים היו בחודש תשיעי והם ביקשו מאיתנו להגיע למולדתם בכל לשון של בקשה ובסוף מארס אף אחד לא ידע לאן זה הולך והחלטנו לקחת את הסיכון הזה בידיעה שיש לנו הרבה מה להפסיד".

ליאור זדה
ליאור זדה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי