בסביבתו של איביץ' מעריכים: סיכוי קלוש שימשיך במכבי ת"א

ולדימיר איביץ' ולדימיר איביץ' | מאור אלקסלסי
שחקני מכבי תל אביב חוגגים שחקני מכבי תל אביב חוגגים | מאור אלקסלסי
אנריק סבוריט חוגג אנריק סבוריט חוגג | מאור אלקסלסי
יונתן כהן, אנריק סבוריט יונתן כהן, אנריק סבוריט | מאור אלקסלסי

מסתמן כי המאמן יודיע על סיום דרכו במועדון לאחר המשחק נגד הפועל ב"ש. וגם: תסכול מהתנהלות משרד הבריאות, עקיצת השחקנים למרקו בלבול ודור פרץ התקשה להסביר כיצד סיים ללא שער. וגם: האלופה עקצה את מכבי חיפה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב זכתה רשמית באליפות כבר בדרבי בשבוע שעבר, אבל זה ממש לא עוצר אותה. אחרי שעברה את בית"ר ירושלים באמצע השבוע, אמש (שבת) היא עברה משוכה מורכבת מעט יותר – זו של מרקו בלבול ומכבי חיפה.

אחרי הניצחון, היה במועדון מי שעקץ את מאמן הירוקים על דבריו לפני מספר ימים, כשאמר שמכבי חיפה משחקת את הכדורגל הכי יפה בליגה. "אם לא ההחמצות של דור פרץ, היינו מסיימים את המשחק הזה עם עוד שער או שניים. היינו שווים הרבה יותר שערים היום", אמר בסיום אחד השחקנים. "אני לא חושב שגם מרקו התכוון למה שאמר, הוא יודע שאנחנו טובים יותר". במועדון מקווים להשלים ניצחון גם במחזור האחרון, שישלים עונה שלמה ללא הפסד. 

צפו בתקציר הניצחון הרביעי על מכבי חיפה

העננה סביב ולאדן איביץ' עדיין מרחפת, אבל בסביבתו של המאמן כבר לא מעריכים שיישאר ונראה כי הסיכויים לכך קלושים. ההערכה היא שאיביץ' יודיע על עזיבה מיד אחרי המשחק בשלישי. בקבוצה גם החמיאו למאמן על כך שהסתדר ללא שלושת השחקנים שנדרשו להיכנס לבידוד והבהירו כי אין כעס על איתן טיבי, אבי ריקן ואייל גולסה, אלא הביעו תסכול מהאופן שבו מתנהלת מערכת האיכון.

במועדון טוענים כי כל הקבוצה שהתה יחד באותו זמן ואם אחד מהשחקנים נכנס לבידוד, כל הקבוצה הייתה צריכה להיכנס. במועדון מניחים שכבר היום תצא הודעה של משרד הבריאות כי מדובר בטעות והשלושה יוכלו לצאת מבידוד. מתברר כי השלושה לא היו זמינים במהלך השבת. בהתאם לכך, בוטל המלון שהוזמן מתוך ניסיון להביא אותם ברגע האחרון, אך משרד הבריאות לא אפשר זאת.

שחקני מכבי חיפה, שחקני מכבי תל אביב. "הקבוצות הגדולות יתוגמלו אחרת" | מאור אלקסלסי

"מכבי זה מכבי, אנחנו מגיעים לכל משחק, לטרוף את המגרש לעשות כמיטב יכולתנו. כמובן שבכל משחק אנחנו רוצים לנצח", אמר דור פרץ. "לשמחתנו ניצחנו את מכבי חיפה בפעם הרביעית העונה ואני מאוד שמח מזה. זה אומר שאנחנו מגיעים מוכנים למשחקים האלה, שאנחנו מופיעים ולשמחתי שאנחנו גם משיגים את הנקודות ברגעים הכי חשובים. כעת המטרה היא לסיים את העונה בטעם מתוק".

על השאלה כיצד הצליח לא לכבוש ענה: "זו שאלה טובה, גם אני לא יודע האמת. היו הזדמנויות פשוטות שהייתי צריך לסיים ברשת בוודאות. אז אני קצת מבואס מזה. אבל לשמחתי כן הגעתי למצבים והצלחתי לייצר לעצמי ואני שמח על כך. בדרך כלל הולך לי בסמי עופר טוב, היום לא".

לסיום, פרץ התבקש לסכם את העונה: "זה עדיין לא הזמן לסכם, יש עוד משחק אחד שאנחנו רוצים לקחת בו את הנקודות ואז נוכל, אבל זה אומר שאנחנו מופיעים ברגעי ה'מאני טיים' שזה הדבר הכי חשוב".

דור פרץ, עופרי ארד | מאור אלקסלסי

במכבי תל אביב לא שכחו לעקוץ את מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי