"לא שייך לכאן": הרשת נפרדת מוולדימיר איביץ'

ולדימיר איביץ' עם התואר שכה מגיע לו | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב יסיים אחרי שנתיים עם נתונים בלתי נתפסים: הפסד אחד, אחוז ההצלחה הגבוה בהיסטוריה והפרש שערים מטורף. מיטב הציוצים בפנים, כולל בקשה שיילך לשקם את מילאן

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
View this post on Instagram

שנתיים של שליטה בליגה 🙌🏼

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on

אחרי שנתיים סופר מוצלחות במכבי תל אביב, האלופה הודיעה היום (שני) שהמאמן ולדימיר איביץ' יסיים רשמית את תפקידו לאחר מחזור סיום העונה מחר מול הפועל באר שבע ב-21:00.

בשתי עונות (מינוס משחק אחד) הסרבי הפסיד רק פעם אחת בליגה והביא את הצהובים לשליטה מוחלטת בגזרה הישראלית עם שתי אליפויות מדהימות ואחוז הצלחה מטורף – 82.6%, הגבוה אי פעם בתולדות ליגת העל למאמן. התואר הראשון, בעונה הקודמת, הסתיים בפער עצום של 31 נקודות ממכבי חיפה הסגנית וזו הייתה האליפות המוקדמת ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי.

השני, זה שנלקח העונה, שבר כל שיא הגנתי אפשרי – כמות ספיגות נמוכה באופן בלתי נתפס (שמונה בלבד ב-35 מחזורים), השוער דניאל טננבאום שבר את שיא המשחקים בהם שמר על שער נקי בעונה ואף את רצף הדקות הארוך ביותר ללא ספיגה. איביץ' ניצח 53 מתוך 71 משחקי הליגה, רשם 17 תוצאות תיקו והפסד אחד. כל זה עם הפרש השערים מטורף של 25:140.

ולדימיר איביץ' | דני מרון

למכבי ת"א נותרה עוד היסטוריה קטנה לעשות, והיא לא להפסיד מחר להפועל ב"ש ולסיים עונה בלתי מנוצחת. אין ספק שאיביץ' הוא אחד המאמנים הזרים המוצלחים שנחתו פה מאז ומעולם, ואנחנו לא נופתע אם נראה אותו בשנים הקרובות בליגות הכי בכירות שיש. גם ברשת נפרדו מהסרבי, מיטב הציוצים לפניכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי