ניר לקס בראיון: "לא העריכו אותי מספיק בהפועל ת"א"

ניר לקס
ניר לקס | דני מרון

ההצעה המביכה של האדומים, הניסיון להראות לו את הדרך החוצה והדברים שנאמרו לו בשיחה עם סיני וקלינגר. רגע אחרי שעזב בטריקת דלת, הקשר מדבר, אבל לא פוסל חזרה הביתה בעתיד

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בתחילת חודש יוני נפל דבר בהפועל תל אביב. אלה אמנם שני שחקנים שאינם מזוהים עם כוכבי הליגה, אבל ההודעה סביב המשך דרכם של ניר לקס ועידן כהן עשתה את שלה ועוררה לא מעט סימני שאלה בקרב האוהדים, שראו בשניים שחקני בית שחייבים להישאר בקבוצה.

אחרי הראיון הראשון של עידן כהן כאן באתר, היום (שלישי) הגיע תורו של לקס לספר על החוויה אותה עבר במועדון. הביקורת סביב ההחלטה המקצועית נשמעת מרוככת יותר, אך כשמדברים על הצורה שבה הראו לו את הדרך החוצה, שומעים נימה דומה לזו שהשמיע כהן. מישהו בהפועל, הם אומרים, הראה לנו את הדרך החוצה.

"באתי לעונה הזאת עם המון ציפיות, היו לי שתי עונות טובות בלאומית ובליגת העל עם קובי רפואה", אומר לקס בראיון לספורט1. "שיחקתי המון, הוא נתן לי המון קרדיט. הייתי בטוח שהעונה אתקדם, מבחינת מספרים, כלומר בישולים ושערים, אבל התנהלתי בין הספסל להרכב. לא שיחקתי כמו שרציתי".

ניר לקס
ניר לקס | עדי אבישי


למה?

"קודם כל, כי לא הייתי מספיק טוב כששיחקתי. ניסו נתן לי קצת קרדיט בהתחלה ואז ירדתי לספסל. זה קרה גם עם ניר קלינגר. ואז התחילה הקורונה. והכל התהפך".

ועדיין, יכולת להישאר כשחקן ברוטציה

"הסיפור פשוט: לי נגמר החוזה והם לא רצו לחדש. כל השנה ישבנו על חוזה חדש, כדי לשדרג ולחתום לשנתיים נוספות. אבל בסופו של דבר קיבלנו הודעה לסיים את החודש הנוסף, חודש יוני, בחינם. המטרה של הפועל תל אביב הייתה להראות לנו את הדרך החוצה ולא לשבת בכלל על העונה הבאה. באו ואמרו לי 'תשחק את החודש הזה בחינם ואז נדבר'".

כעסת?

"היה ראוי שגם אם לא רוצים אותי בעונה הבאה ואשחק החודש, אהיה כמו כולם. היה ראוי שאסיים את העונה הזאת עם 50 אחוז קיצוץ ולא אתעסק בעונה הבאה. לכל השחקנים הציעו משהו אחד, לנו הציעו משהו אחר. למה?".

משה סיני ושרון ניסנוב
משה סיני ושרון ניסנוב | אריאל שלום

אולי הצוות לא רצה אותך מבחינה מקצועית?

"מבחינה מקצועית, גם ניר קלינגר וגם משה סיני דיברו איתי ורצו שאשאר, לפחות החודש. אז כנראה שזה בא ממקום אחר. לפי ההצעה, שההנהלה באה ואומרת לך לשחק בחינם, אתה מבין שלא רוצים אותך. לא העריכו אותי מספיק בהפועל".

מה בעונה הבאה?

"אני מחכה לראות מה קורה, כי קבוצות לא יודעות מה קורה איתן. אם אחזור להפועל? השנה, לדעתי לא. לא רואה את זה קורה. אני רוצה לפתוח דף חדש, במקום אחר. אני מחכה להצעות וזה יקרה כשהשוק ייפתח".

האוהדים עדיין מגיבים?

"הם שולחים הודעות, לא הבינו מה קרה. הם אמרו לי: 'גם אם רוצים להיפרד ולא להמשיך, יש דרך לעשות את זה'. זאת לא הייתה הדרך. היו יכולים לעשות את זה הרבה יותר יפה. למרות הכל, הפועל זה מועדון שגדלתי בו ואני אוהב אותו תמיד. זה הבית שלי. מאחל להם הצלחה בהמשך. אבל שוב, הדרך הייתה צריכה להיות שונה".

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי