איביץ': "לא יודע כמה זמן אשאר מחוסר עבודה"

הסרבי, שנפרד ממכבי ת"א, סירב לגלות לאן פניו מועדות ורמז כי ייתכן שלא יאמן: "אולי לא אעבוד בכלל בעונה הבאה". אבוקסיס: "מאוכזב מהפלייאוף העליון שלנו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לא כך ולדימיר איביץ' היה רוצה להיפרד ממכבי תל אביב. אמנם ההפסד 2:0 להפועל באר שבע הערב (שלישי) לא מוריד במאומה מהאליפות השנייה ברציפות של הסרבי ושחקניו, שהציגו עליונות מוחלטת על פני שאר הליגה בשנתיים האחרונות, אולם בדיוק כמו אשתקד, האלופה פספסה הזדמנות להשלים עונה בלתי מנוצחת במשחקו האחרון של איביץ' במועדון.

"עשינו עונה לא נורמלית", הדגיש איביץ' לפני שסיכם את המשחק, "אני רוצה לברך את השחקנים כי עשינו שנתיים מדהימות. הפסדנו לקבוצה טובה, היינו חסרי ריכוז בחצי השעה הראשונה ושילמנו על הטעויות. לאחר מכן המשחק היה פתוח, ניסינו לכבוש והם באופן טבעי הלכו אחורה. ברכות לבאר שבע על הניצחון".

התחושות מסיום דרכו בצהוב: "לקחתי החלטה בימים האחרונים. זה נורמלי בכדורגל, הרבה מאמנים מחליפים קבוצה בסופי עונות. היו לי שנתיים שאני גאה על מה שעשיתי בהן. גאה בשחקנים, בצוות ובכל האנשים שהיו איתנו. ההצלחה הזו הגיעה בזכות עבודה קבוצתית של כולם. אני יודע שזה חשוב מאוד למיטש ולג'ק ולכל מי שעובד במכבי. מהרגע הראשון הם ביקשו ממנו להיות מקצוען, לדרוש מהשחקנים מקצוענות ומכל הסובבים. זו הדרך בה אני עובד ואני מאמין ששניהם יכולים להתגאות בשחקנים ובכל מי שעבד במועדון בשנתיים האחרונות".

למה החליט לעזוב: "אני רוצה לנוח כמה ימים כדי לחשוב היכן אהיה בעתיד. אולי בכלל לא אעבוד בעונה הבאה, אי אפשר לדעת מה יקרה. חייו של מאמן לא קלים. אלך לנוח ביוון ונראה כמה זמן אשאר ללא עבודה. זו לא החלטה קלה, הייתה לי תקופה נהדרת כאן וגם למשפחה שלי. אני צריך כמה ימים לפני שאקבל החלטה".

לסיום, איביץ' הקדיש כמה מילים למנכ"ל לשעבר: "אני רק רוצה להגיד שבמשחקים האחרונים שכחתי להודות לאיש אחד שלא נמצא כאן עכשיו, אבל יש לו חלק גדול בהצלחה, בן מנספורד. הוא נתן מאמץ גדול ועשה עבודה מעולה בשנה וחצי איתי, הוא בחור מדהים".

"אולי בכלל לא אעבוד בעונה הבאה" | אודי ציטיאט

בצד המנצח, יוסי אבוקסיס סיכם: "הרבה שחקנים צעירים, שלא שיחקו הרבה השנה, עשו היום משחק טוב אחרי שהמשחקים קודמים היו פחות טובים כשעשינו רוטציה. אמרתי להם שיש לנו שתי מטרות להיום – להיות הראשונים שמנצחים את מכבי תל אביב, שמגיע לה מזל טוב על אליפות מוצדקת, בסטייל ועם מאמן ענק, ולהכין את הקבוצה לגמר הגביע ביום שני, שמבחינתנו יהיה צל"ש או טר"ש. הרבה שחקנים בחלק הקדמי היו חסרים לנו, אבל הייתה פה עבודה ומשמעת של כולם ואם היינו מסיימים יותר טוב במתפרצות, היינו כובשים יותר שערים".

למרות הניצחון, המאמן הודה כי קבוצתו אכזבה בישורת האחרונה של העונה: "חד משמעית, ברגע שעשינו הרבה רוטציות בפלייאוף העליון כדי למנוע פציעות, היו הרבה משחקים לא טובים. למרות הניצחון הזה, אני מאוכזב מאוד מהפלייאוף העליון שלנו. היינו צריכים להיות הרבה יותר טובים. אבל אנחנו מגיעים ליום שני במצב טוב אחרי שני ניצחונות ואחרי שאוששנו הרבה שחקנים משמעותיים".

לסיום, אבוקסיס עדכן במצבו של רמזי ספורי: "התלבטתי אם להוציא אותו, אבל הוא רצה להמשיך. מקווה שזה לא עשה נזק, כי הצלחנו לשמור על כולם והוא עשה משחק טוב במחצית הראשונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי