רוני לוי: "אני מתנהל כרגיל, לא אמרו לי אחרת"

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ה-2:2 מול מכבי חיפה: "החוזה שלי מתחדש. עם חיזוק נכון בעונה הבאה נעשה קפיצת מדרגה ונהיה חזקים מאוד"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים חתמה הערב את עונת 2019/2020 עם 2:2 קצבי ומהנה מול מכבי חיפה. עתידו של המאמן רוני לוי עדיין לא הובהר סופית, אך לאחר המשחק הוא הבהיר שלעת עתה הוא נשאר.

"לעונה הזאת, זה היה המשחק האחרון שלי. השחקנים יקבלו תכנית עבודה לקיץ ותאריך יעד לחזרה לאימונים. החוזה שלי מתחדש בבית"ר ירושלים. אני מתנהל כרגיל, לא אמרו לי אחרת", אמר לוי.

"עשינו משחק טוב נגד יריבה חזקה מאוד היום", הוסיף המאמן. "הייתה לי הרגשה ששלטנו בעניינים ויכולנו לנצח, אבל בסוף מכבי חיפה הגיעה לכמה מצבים טובים ובמזל הכדורים לא נכנסו. לדעתי התוצאה משקפת".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם רוני לוי | דני מרון

העונה שחלפה: "במועדונים גדולים כמו בית"ר וחבורת הצמרת תמיד שואפים להגיע כמה שיותר רחוק. השנה החלפנו הרבה שחקנים בסגל. הצטרפתי פעם לקבוצות כשחקן חדש ולקח לי כמה חודשים להסתגל. לוקח זמן לקבוצה להתחבר. גם בשנה שעברה השקיעו הרבה ועשו תוצאות רעות. השנה עשינו קפיצת מדרגה גם בתוצאות, גם בהתקדמות של השחקנים וגם בטבלה. השאלה היא למה מכוונים בעונה הבאה, אני מאמין שאפשר לעשות קפיצת מדרגה גם בעונה הבאה. אין לי ספק שעם הסגל שיש לנו היום ועם חיזוק נכון נעשה קפיצת מדרגה משמעותית. בית"ר יכולה להיות חזקה מאוד בעונה הבאה עם חיזוק נכון".

"אחרי שבית"ר נשארה בעונה שעברה בליגה ברגע האחרון – להשיג את המקום השלישי ולזכות בגביע הטוטו ובכרטיס לאירופה, זה בסדר גמור ואפילו יותר" הצהיר לוי. "היו תקופות טובות יותר וטובות פחות. חזרנו לא טוב מפגרת הקורונה ולא עשינו את התוצאות שציפינו, אבל מצד שני היו לנו מספיק נקודות כדי לשמור על המקום השלישי מול יריבה חזקה כמו הפועל באר שבע".

השחקנים שרצו לעברו אחרי הגול השני: "יש חיבור טוב בתוך הצוות, כולל יוסי בניון. השחקנים מאוד מחוברים גם ביניהם וזה לא מובן מאליו. תמיד יש לחץ בבית"ר ירושלים, בטח כשיש תקריות כמו שהיו לאחרונה. לפעמים זה מפלג ועושה בעיות, אבל הוותיקים והצעירים שמרו על חדר הלבשה מאוחד ומלוכד".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם רוני לוי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי