התחיל לעבוד: בכר ישוחח עם שועה ועוואד, טוואטחה מועמד

ברק בכר ברק בכר | מאור אלקסלסי
ברק בכר ברק בכר | מאור אלקסלסי
ברק בכר ברק בכר | דני מרון
ברק בכר ברק בכר | צילום: דני מרון
ברק בכר ברק בכר | דני מרון
ברק בכר ברק בכר | דני מרון
ברק בכר ברק בכר | דני מרון

לאחר שמכבי חיפה ובלבול נפרדו, אקס הפועל באר שבע חתם באופן רשמי לשנתיים. סייף ודן ביטון מועמדים לחיזוק, כמו גם אורן ביטון וטוואטחה. המאמן הקודם: "מאמין שתזכו בקרוב"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה סיימה אתמול (שלישי) את העונה שלה עם 2:2 נגד בית"ר ירושלים, כאשר המאמן מרקו בלבול הודיע על סיום תפקידו בתום המשחק. כעת הירוקים יוצאים לעידן חדש במועדון, כשברק בכר צפוי להתמנות היום באופן רשמי למאמן הקבוצה, כשגם הוא וגם הנהלת המועדון מבינים כי הפגרה הקרובה תהיה קצרה ולכן ישנה חשיבות רבה לסגירת הסגל והצוות המקצועי. "בכר מגיע כדי להוביל אותנו מקום אחד למעלה" אמרו במועדון.

אקס הפועל באר שבע חתם הבוקר רשמי על חוזה לשנתיים, והוצג בהודעה קצרה וצנועה יחסית של הבעלים יעקב שחר: "מרקו בלבול סיים סיבוב שני כמאמן מכבי חיפה. בתקופה זו הצליח מרקו למצב את הקבוצה במקום השני, המקנה השתתפות באירופה ואנו מודים לו על כך. אנו נמצא את הדרך להיפרד ממרקו בהתאם להוראות במצב הקיים. המאמן ברק בכר, מקבל היום את המינוי ויוביל את הקבוצה כמאמן ראשי בעונה הבאה. בהצלחה ברק".

אקס הפועל באר שבע כבר התחיל לעבוד לפני מספר שבועות ומעוניין לבצע מספר שינויים. המטרה הראשונה שלו תהיה להנחית שוער נוסף לצידו של ג'וש כהן, כשהוא גם מתכוון לצרף מגן שמאלי, קשר אחורי וקשר התקפי נוסף. בכל הקשור לעמדת המגן, נראה שההתלבטות כרגע נמצאת בין טאלב טוואטחה ואורן ביטון. שמם של קני סייף ודן ביטון הוזכר בקשר לחיזוק החלק הקדמי. מוחמד אבו פאני, יהב גורפינקל וסאקו טורה יתחילו את האימונים בחיפה ורק לאחר מכן יוחלט על עתידם.

ברק בכר
ברק בכר | מאור אלקסלסי

המאמן החדש יערוך שיחות אישיות עם החלוצים ירדן שועה ומוחמד עוואד, אם שני השחקנים יביעו עניין להישאר בכרמל, הם יצאו לדרך חדשה ויתחילו את העונה בחיפה. השחקנים הזרים של סגנית האלופה צפויים לעזוב את ישראל לחופשה פרטית.

הקשר יאניק וילדסחוט אף נפרד מהעונה כאשר כתב בעמוד האינסטגרם: "זאת הייתה לי עונה ראשונה מיוחדת בישראל. תודה על הזכרונות, היה קשה במשחקים האחרונים ואני מקווה שהקופים הירוקים יחזרו בקרוב כשיתאפשר. עכשיו זה הזמן לחופשה ארוכה". בכר והצוות שלו יחליטו לגבי המשך דרכו של הבלם טרנט סיינסבורי כאשר ההערכה כי יבקשו לצרף בלם אחר. גם בעמדת הקשר האחורי צפוי הצוות לצרף שחקן זר.

ובגזרת הצוות האימון, בשלב זה נראה כי בכר יביא עמו את עוזר המאמן גיא צרפתי ואת מאמן השוערים גיא ויזינגר – משמע שפול גרובס וגיורא אנטמן עשויים לעזוב את מכבי חיפה. גם עתידו של מאמן הכושר ניל קלארק אינו ברור כאשר הוא זוכה להערכה רבה בכרמל אבל מעדיף להיפרד ביחד עם בלבול ואף זוכה להצעות מהליגה האנגלית השנייה.

בכל מקרה, בכר ישוחח עם מאמן הכושר האנגלי והשניים יקבלו החלטה משותפת לגבי עתידם. כפי שפרסמנו אז גל אלברמן צפוי לקבל תפקיד בכיר במחלקת הסקאוטינג ועתידו של ג'ובאני רוסו טרם ברור. מעבר לכך, בכרמל גם נפרדו מהמאמן היוצא בלבול. לפני מספר ימים נערכה שיחה בין בלבול לראשי המועדון בה הוסבר לו כי לא ימשיך בעונה הבאה.

"מרקו עשה כאן עונה וחצי אדירות והחזיר את מכבי חיפה לצמרת הגבוהה. מעבר לכך הוכיח בלבול כי מדובר באישיות מיוחדת שתחזור למועדון בעתיד" פרגנו למאמן בכרמל והוסיפו: "הוא בנה שלד מצוין שצריך ליטוש נוסף שכולנו תקווה שיגיע עם ברק בכר". אגב שלא כדרכו, נכנס בלבול בסיום לחדר ההלבשה, הודה לשחקנים וגם הבהיר: "חינכו אותי שבמכבי חיפה המטרה היא לזכות בתארים ואני מאמין שתעשו זאת כבר בקרוב".

בסרטון: מכבי חיפה ובית"ר ירושלים נפרדות בתיקו 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי