חוגג לשחקנים: "רוב השחקנים ימשיכו איתנו, אל תאמינו לתקשורת"

משה חוגג, אלי אוחנה, מוני ברוש
משה חוגג, אלי אוחנה, מוני ברוש | דני מרון

הבעלים נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק וסיכם עונה. הוא הודה לצוות המקצועי והוסיף: "יהיו שחקנים שיעזבו. אירופה מעבר לפינה". אוחנה הוסיף: "הייתה עונה מוצלחת, יכולנו לעשות יותר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

העונה של בית"ר ירושלים הסתיימה אמש באופן רשמי, עם תיקו 2:2 נהדר נגד מכבי חיפה. השחקנים היו חצי מרוצים חצי מאוכזבים מהדרך בה הסתיימה העונה, ולאחר מכן צפו ביוסי בניון מכנה את רוני לוי "המאמן הישראלי הכי טוב" והודף את הביקורות "המילה כישלון מנותקת מהמציאות.

לאחר הירידה לחדר ההלבשה בטדי, הבעלים משה חוגג התפנה לשוחח עם השחקנים. "אני מברך אתכם על סיום העונה, תודה רבה לרוני ולצוות. צריך להגיד באמת בכנות שהיו משחקים טובים ופחות טובים. אני מאמין ששנה הבאה נתבגר ונעשה דברים יותר טוב. במשחקים האחרונים היה חוסר מזל, והיינו צריכים לנצח נגד מכבי, ב"ש וגם את חיפה".

חוגג התייחס גם לאפשרות ששחקנים יעזבו ואמר: "הפגרה היא פגרה קצרה מאוד. רוב השחקנים ימשיכו איתנו, מי שלא, אני מעריך שזה יהיה מסיבות טובות. מי שיילך מפה ויתקדם הלאה אני אאחל לו בהצלחה. יש פה שחקנים שראוי שיתקדמו, ואני מאחל ברכה והצלחה".

יוסי בניון, משה חוגג | דני מרון

על הקיץ המתקרב אמר חוגג לשחקנים: "השנה אתם לא יכולים לטוס, אז נצלו את החופש, תאזרו כוחות. אירופה זה משמעותי מאוד וזה מעבר לדלת. מיכאל יחזור, אלירן יחזור, תהיה פה קבוצה טובה ואנחנו צריכים לתקוע יתד חזק מאוד באירופה ובליגה.  ומאחל לכולם חופש קצר ומוצלח, כי אירופה מעבר לפינה. אני מאמין שמי שלא יהיה פה זה רק בגלל דברים טובים וגם בשנה הבאה תעמוד כאן קבוצה טובה ואיכותית". הבעלים ביקש שלא להאמין לכל מה שקורה בכלי התקשורת, וסיים כשהודה לצוות המקצועי: "על העבודה הקשה שעשה".

יו"ר הקבוצה, אלי אוחנה, הוסיף בקצרה: "אני מברך אתכם על סיום עונה מוצלחת. היינו יכולים לעשות יותר, אבל מכאן רק נלמד ונשתפר. תנוחו, תעזרו כוחות, ובעיקר תיזהרו בתקופה הזאת של הקורונה. שימרו על עצמכם".

בסרטון: מכבי חיפה ובית"ר ירושלים נפרדות בתיקו 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי