סרדל: "אין לי חוזה לעונה הבאה, יש אי וודאות גדולה"

שחקן העונה של הפועל חיפה התראיין ל-103FM ושיתף את אכזבתו מהעונה: "רצינו להשיג מקום באירופה". העונה הבאה: לא יודעים אם תפתח בכלל, נראה מה כץ יעשה". קבוצתו הבאה: "התחילו לדבר איתי"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לירן סרדל סיים אתמול (שלישי) עונה אישית נהדרת. קשר הפועל חיפה, שנבחר לשחקן העונה על ידי אוהדי הקבוצה, התבלט במיוחד תחת חיים סילבס. הערב, השחקן התראיין לתכנית הספורט של 103FM וסיפר על עתידו הלא ברור והאכזבה של הקבוצה שסיימה את העונה במקום השישי.

האזינו לראיון

משחקי הפלייאוף: "היה לנו פלייאוף מגוון. אני חושב שחזרנו מפגרת הקורונה ממש טוב. היה לנו פיקשוש באמצע כשהפסדנו בדרבי במשחק שהעכיר את האווירה, אבל בסך הכל עשינו פלייאוף טוב ועונה טובה. הייתה לנו מטרה להגיע לאירופה בסיום הפלייאוף, לצערי לא עשינו את זה. בעזרת השם בעונה הבאה".

הכנות לעונה הבאה: "יש חוסר וודאות לגבי מה יהיה. אנחנו לא יודעים אם היא תפתח בכלל. לפי מה שאני יודע, לחמישה או שישה שחקנים בסגל יש חוזה לעונה הבאה. עכשיו נשאר לראות מה יואב כץ יעשה".

"אין לי חוזה לעונה הבאה ואני שחקן חופשי. מתחילים איתי עכשיו דיבורים לעונה הבאה, אבל עוד לא במספרים. כבר מתחילים שיחות איתי".

לירן סרדל חוגג
לירן סרדל חוגג | מאור אלקסלסי

צירוף אפשרי של אחיו להפועל חיפה: "אני יודע שהיו פרסומים על זה ואני מודע לכך שכץ רוצה את אח שלי ניב מהפועל פתח תקווה. אני עדיין לא יודע איפה זה עומד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי