המחליף של שרידן? ג'ורדן פושה הוצע לקריית שמונה

ג'ורדן פושה
ג'ורדן פושה | אתר רשמי

לספורט1 נודע כי הקבוצה הצפונית בודקת את עלותו של החלוץ, ששיחק אשתקד בליגה היוונית ועשוי לשוב לקדנציה נוספת בארץ. במועדון החלו בשיחות עם רועי קהת ומאמינים שיחזור. בארטקוס יישאר

(גודל טקסט)

אחרי ששרדה בליגת העל בזכות ניצחון דרמטי במחזור הסיום, קריית שמונה החליטה להתחיל את ההכנות לקראת עונת 2020/21 מוקדם ככל הניתן וזאת במטרה לבנות קבוצה חזקה שלא תיקלע למאבקי תחתית.

לאחר ה-0:1 של קריית שמונה על נס ציונה, הודה קובי רפואה כי שגה כאשר ויתר במהלך העונה על החלוץ קיליאן שרידן ולא הביא מחליף שימלא את החלל שנותר בחלק הקדמי. לכן, בראש סדר העדיפויות של המאמן נמצא כיום צירוף חלוץ בכיר. לספורט1 נודע כי ג'ורדן פושה הוצע לקבוצה הצפונית, שהחלה לבדוק את עלותו הכספית.

כזכור, פושה בן ה-28 שיחק בעבר במכבי הרצליה, הפועל רעננה ובני סכנין. את העונה החולפת העביר בשורות סקודה קסנתי היוונית. בחודש ינואר האחרון היה מועמד החלוץ למספר קבוצות בישראל וביניהן גם קריית שמונה, אולם המהלך לא יצא לפעול וכעת עשוי השחקן לשוב לקדנציה נוספת בארץ הקודש.

ג'ורדן פושה
ג'ורדן פושה | אודי ציטיאט

שחקן נוסף שנמצא גבוה ברשימות של קריית שמונה הוא רועי קהת ממכבי נתניה. עוד לפני הודעת השחרור של היהלומים, כפי שפורסם בספורט1, הקשר כבר היה מועמד לחזק את הקבוצה של איזי שרצקי ולאחרונה החלו שיחות ראשונות בין הצדדים. בק"ש מאמינים כי העובדה שקהת פרץ במועדון ויצא ממנו לאירופה, תסייע להחזירו בעיצומה של תקופה לא פשוטה עבורו מבחינה מקצועית.

במקביל, הוחלט במועדון כי השוער דז'יוגאס בארטקוס יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. בקריית שמונה חיפשו שוער ישראלי וחיכו לדני עמוס ממכבי נתניה, אולם האחרון התמהמה ובקריית שמונה החליטו להעניק לליטאי, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, את הקרדיט בין הקורות של רפואה.

רועי קהת
רועי קהת | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי