רשמית: סוף פודגוראנו חתם ברומא

סוף פודגוראנו |

ליגיונר חדש נולד, השחקן בן ה-18 הצטרף רשמית לג'אלורוסי. סלליך סיים את חוזהו במכבי חיפה ומחזיק במספר הצעות מחו"ל. נציגיו של אבו פאני זומנו לפגישה בנוגע לעתידו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ישראלי שלישי בהיסטוריה בקבוצת סרייה A. סוף פודגוראנו חתם היום (חמישי) במועדון הפאר האיטלקי רומא אחרי שעבר בדיקות רפואיות. השחקן בן ה-18, מלווה באביו דני ובסוכנו, עו"ד שחר גרינברג, המריא אתמול לבירת איטליה, שם הוא חתם על ההסכם.

פודוגראנו נבחן ברומא בינואר וניצב תחת מעקב קבוע של הג'אלורוסי בקבוצת הנוער של מכבי חיפה. הוא מיועד לשחק תחילה בקבוצת הנוער של המועדון, אבל אמור להשתלב באימוני הקבוצה הבוגרת. אם פודגוראנו אכן ישחק בקבוצה הראשונה של רומא, הוא יהפוך לישראל השלישי שעושה זאת אחרי טל בנין (ברשיה) וערן זהבי (פאלרמו).

פודוגראנו אמר: "אני מתרגש מאוד, אני רוצה להודות למכבי חיפה, לצוות ולשחקנים בקבוצות הנוער והבוגרים שעזרו לי. להנהלת המועדון ובעיקר ליענקל'ה שחר. לאבא שלי והמשפחה שתמכה בי לכל אורך הדרך, לסוכן שלי עו"ד שחר גרינברג שדאג וייצר את העסקה מול רומא ולדודי זניטי שליווה ועזר".

סוף פודגוראנו |

החלוץ הצעיר הוסיף: "אני מגיע למועדון גדול ומפואר, מוכר בכל העולם. גדלו פה שחקנים כמו פרנצ'סקו טוטי ודניאלה דה רוסי ולאורך עשרות שנים משחקים פה כדורגלנים מהטופ העולמי. אני מצפה בכליון עיניים ללמוד ולהתקדם ואין לי ספק שאין מקום טוב יותר עבורי. ללבוש את החולצה של רומא זה חלום שהתגשם".

סוכנו של פודגוראנו, עו"ד שחר גרינברג התייחס בין היתר לסוגיית גיוסו לצה"ל ואמר: "לאור העובדה כי מדובר בהזדמנות חד פעמית ומאוד חריגה ביחס לשחקן ישראלי, נשלחה הבוקר בקשה דחופה לצה"ל לאפשר את דחיית גיוסו של סוף ולאפשר לו לשלב בין רצונו לשרת בצה"ל ובין הקריירה הספורטיבית, כפי שנעשה בעבר עם שחקנים במעמד דומה.

לגבי סוף אמר: "אני גאה מאוד בסוף, על הדרך, על האמונה בעצמו על כוח הרצון הבלתי מתפשר לא לוותר על החלום ועל המוכנות להקריב בכדי להצליח, אני בטוח שהיום מתחיל מסע מיוחד ומאתגר עבורו ואין לי ספק שהוא יצליח".

סוף פודגוראנו | האינסטגרם של שחר גרינברג

עידן חדש נפתח במכבי חיפה עם מינויו של ברק בכר, שכבר קיים מספר שיחות מקצועית עם ראשי המועדון לקראת העונה הבאה. על פי התכניות, ברצונו של המאמן לצרף שני ישראלים בכירים ושני זרים, בעמדות הבלם והקשר האחורי. כפי שפורסם כאן לראשונה, ברשימה נמצאים שמותיהם של שחקני לודוגורץ טאלב טוואטחה ודן ביטון. האחרון הצטיין אתמול בניצחון האלופה הבולגרית, אך לא מן הנמנע שהשניים יעזבו את הקבוצה בסיום העונה.

מעבר לכך, לקראת פתיחת האימונים בכר ביקש להחזיר לקבוצה את השחקנים המושאלים, ביניהם מוחמד אבו פאני. הקשר סיפק עונה מצוינת בשורות הפועל חדרה ונציגיו אף הגיעו לסיכום על חוזה חדש בחודש מאי, אך בשל מגבלות הקורונה והשינוי בעמדת המאמן, עתידו של אבו פאני ייקבע לאחר שיחה נוספת עם נציגיו שצפויה להיערך בקרוב. השחקן עצמו מעוניין לחזור לכרמל ולקבל הזדמנות אמיתית, אך במקרה שלא יזכה לה, הוא ינסה לבחון אופציות בחו"ל.

שחקן נוסף שזוכה להתעניינות ממחוזות זרים ובעיקר מהמזרח הרחוק הוא סינטיהו סלליך, שהרשים במשחקי הפלייאוף העליון. הקשר מסיים את חוזהו במועדון, שטרם הודיע על מימוש האופציה עליו לעונה הבאה. בחיפה מתכוון לזמן את סלליך לפגישה ולהציע לו חוזה חדש, שיהיה נמוך יותר מזה המסתיים. במקביל, השחקן יבדוק יעדים פוטנציאליים מחוץ לישראל.

מוחמד אבו פאני
יחזור לכרמל? | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי