בכר עשוי להביא את דן ביטון למכבי חיפה. שועה לא ישחק יותר?

אם אקס ב"ש ימונה למאמן הירוקים, הוא ינסה לצרף את הקשר שלא נמצא בתכניות של לודוגורץ ומעורר עניין גם אצל מכבי ת"א. וגם: בהסכמה הדדית, החלוץ לא נטל חלק באימון

(גודל טקסט)

מכבי חיפה אמנם טרם הודיעה על זהות המאמן לעונה הבאה והנשיא יעקב שחר צפוי להכריז על כך רק בימים הקרובים, אך לספורט1 נודע היום (רביעי) כי המועמד המוביל, ברק בכר, כבר החל לגבש מספר רעיונות ומעבר לשכר הגבוה אותו הוא דורש – הוא צפוי לבקש מספר שחקני חיזוק מאוד מסקרנים.

אם אכן ימונה, בכר צפוי לדרוש לצרף את דן ביטון וטאלב טוואטחה, שכידוע לא נמצאים בתכניות של לודוגורץ הבולגרית לעונה הבאה. העובדה שדודו דהאן הוא הסוכן של השלושה, עשויה לסייע להאיץ את המהלך. כידוע, שמו של ביטון עלה בחודשים האחרונים גם כמועמד למכבי ת"א.

כפי שפרסמנו מוקדם יותר הבוקר, במועדון מהכרמל עוסקים בעיקר בזהות המאמן לעונה הבאה ומחכים למוצא פיו של שחר. ישנם כאלה שציפו מהנשיא להודיע על זהות המאמן בשלב הזה, בייחוד לאור העובדה שעונת 2020/21 תיפתח פחות מחודש אחרי סיום העונה הנוכחית, אך נראה שעומדת בפניו דילמה לא פשוטה ובשל כך מתעכב עם ההחלטה.

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

על פי מקורביו, שחר מתלבט האם לקחת החלטה משיקול כלכלי או משיקול מקצועי. כאמור, האופציה המועדפת היא למנות את בכר, שלפי אנשי מכבי חיפה יוכל לשפר את הקבוצה מקצועית, כך שתוכל לתת פייט משמעותי למכבי תל אביב על האליפות, אך מנגד, החתמתו של אקס הפועל באר שבע כרוכה בהשקעה כספית גבוהה הן מבחינת שכרו (המאמן יסכים להפחית ב-100 אלף ש"ח לעומת מה שהרוויח בב"ש) והן מבחינת הדרישות של המאמן לחיזוק הסגל.

מעבר לכך, בחיפה מבינים כי בשלב זה לא ברור האם יותר להכניס קהל למשחקים בעונה הבאה וכבר במשחקי הפלייאוף העליון המועדון הפסיד כשישה מיליון שקלים. גם בבקרה התקציבית שוחחו עם כל הקבוצות על הקושי בהכנסות לקראת העונה הבאה. במקרה שיוחלט שלא להשקיע סכום גדול, שחר יעדיף לתת הזדמנות נוספת למרקו בלבול, אך לטענת אנשי המועדון הסיכויים לכך נמוכים.

בתוך כך, לספורט1 נודע כי ירדן שועה לא השתתף באימון מכבי חיפה הערב וטרם ידוע מתי יחזור להתאמן, אם בכלל. לא מן הנמנע כי החלוץ לא ייכלל בסגל הקבוצה עד תום העונה בשל עבירות המשמעת שביצע בתקופה האחרונה. עם זאת, ההחלטה הסופית בנושא תתקבל רק לאחר פגישה בין השחקן לאנשי המועדון שצפויה להתקיים בקרוב.

ירדן שועה
ירדן שועה. גם הוא יגיע לאימון | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי