גורם בבית"ר ירושלים: "אולי אחרי העונה הבאה בניון יתקדם"

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

במועדון התייחסו לעתידו של המנהל המקצועי וגם למאמן: "לשלם לרוני לוי ולהביא במקומו מישהו פחות טוב - מהלך שעשוי להיות התאבדות מקצועית וכלכלית"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"יוסי ימשיך איתנו בעונה הבאה, אין ספק. אולי אחרי העונה הבאה יוסי יתקדם למקום אחר, אבל כרגע הוא כאן". כך אמר גורם בבית"ר ירושלים על המנהל המקצועי של הקבוצה, שלאחרונה בעקבות חילוקי דעות לגבי המשך דרכו של רוני לוי עלתה אפשרות שיעזוב.

"אם חוגג לא היה רוצה לחשוף שיוסי עשה מעשה אצילי, הוא לא היה חושף אותו. לכולם ברור מה הייתה מטרת הפוסט", העריך גורם בקבוצה לאחר שהבעלים העלה תמונה משותפת אתמול בחשבון האינסטגרם שלו, מתחתיה סיפר כי בניון עשה מעשה אצילי לטובת המועדון, אך סירב לפרט מהו.

כפי שפרסמנו, בניון צפוי להישאר בחוזה הנוכחי שלו ולא נראה שיחתום לטווח ארוך. לאחר שנה אחת, הצדדים יחליטו האם ימשיך לעונה נוספת. בניון היה רוצה להתקדם בתפקידו בעתיד ולא מן הנמנע שיעשה זאת גם מעבר לים.

יוסי בניון, משה חוגג
יוסי בניון, משה חוגג | דני מרון

במועדון החליטו כי לפגישה בין חוגג לבניון בעניין המאמן יצטרף גם אלי אוחנה, שדעתו המקצועית חשובה לבעלים. אוחנה היה שמח אם היה נמנע מצב בו רוני לוי יעזוב, בשל ההערכה הרבה אליו. "יש כאן לא רק דילמה ברמה המקצועית, אלא גם ברמה הכלכלית. לאבד כל כך הרבה כסף ולהביא מאמן פחות טוב ומנוסה מרוני – מהלך שעשוי להיות התאבדות כלכלית", אמר גורם בבית"ר.

בבית"ר אישרו כי שמותיהם של ירדן שועה, אור דסה וניב זריהן עלו וייתכן שינסו לצרף אותם בהמשך. גם דוד קלטינס נלקח בחשבון. מאוחר יותר הבוקר צפוי משה חוגג לשוחח עם התקשורת, אז גם יתייחס לעתידה המקצועי של הקבוצה. במועדון יציעו בקרוב חוזה ארוך טווח לתמיר עדי וייתכן שבהמשך גם לשלום אדרי, זאת אחרי שמימשה את האופציה עליו לעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי