בבית"ר אישרו: שועה ודסה במעקב. חוגג: שמח שבניון איתנו

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

אחרי שבמועדון אישרו את מועמדותם, הבעלים יבהיר לצוות המקצועי כי לא ישקיע ברכישת שחקנים והם יגיעו רק בהשאלה. נציגי פלומיין וקונטה הבהירו: נמצא להם קבוצה בקרוב. וגם: חוגג חשף מעשה אצילי של בניון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

נציגי הזרים של בית"ר ירושלים, פרדי פלומיין ואנטואן קונטה, התבקשו לנסות ולזרז את מכירתם ליעד חדש באירופה, זאת פחות מיממה אחרי שלשניים אושר להמריא לחופשת מולדת. השניים השיבו כי הם מאמינים שהשחקנים ימצאו יעד חדש בקרוב. סכום הבסיס שאותו דורשת בית"ר הוא 500 אלף יורו על פלומיין וכ-800 אלף יורו על קונטה, אך המחיר עשוי להשתנות. 

בית"ר דרשה בעבר סכומים גבוהים יותר, אך בסופו של דבר, לאור המדיניות החדשה של הבעלים משה חוגג, הוחלט להתגמש במחיר ולנסות למכור אותם גם במחיר שהוא ללא כוונת רווח, כדי לחסוך את שכרם.

בנושא אחר: אחרי הדברים שהשמיע חוגג לשחקנים ("אל תאמינו למה שכתוב בתקשורת"), השאלה הגדולה שעולה מבחינתם היא האם הדברים שנכתבו לאחרונה בנוגע למערכת היחסים שלו עם רוני לוי וכן נושא שחרור שחקנים ישראלים, אינם מדויקים. "לכולנו ברור שיהיו כאן זעזועים", אמר אחד מהם, בנוגע לאפשרות ששחקנים בכירים כמו דן איינבינדר, שלומי אזולאי וחנן ממן יעזבו

בבית"ר עדיין לא גיבשו את תכנית הרכש, אבל כפי שפורסם לראשונה בספורט1, בית"ר רוצה לצרף שני שחקנים בכירים: ירדן שועה (בהשאלה עם אופציה) וניב זריהן (שחקן חופשי). שלשום פרסמנו כי בבית"ר רוצים גם את הקשר אור דסה בהשאלה מרעננה. גם שמו של המגן עמית כהן מרעננה, שנמצא במעקב הגדולות ויודע לתפקד בשתי עמדות המגנים, עלה כמחליף אפשרי לקונטה. גם במקרה שלו, בית"ר מוכנה לצרפו רק בהשאלה, עם אופציה.

בתוך כך, חוגג החמיא לבניון בפוסט שהעלה לאינסטגרם. "יוסי מאוד צנוע וביקש שלא אספר על מעשה אצילי מאוד שעשה לטובת בית"ר אתמול, אז אכבד אותו אבל לא יכול שלא להביע פומבית את הערכה הרבה שיש לי אליו, שאף גדלה אתמול. מדובר באדם ישר בצורה יוצאת דופן. אני מאמין בו מאוד ושמח שהוא איתנו בבית"ר. הוא מקצוען, חרוץ וישר, הוא יגיע רחוק גם בתפקיד הזה", כתב הבעלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי