נס זמיר זכה לשדרוג בשכר ויישאר בהפועל חיפה

במועדון ממשיכים בגיבוש הסגל לעונה הבאה: בנוסף לקשר שימשיך, עידו לוי על הכוונת וכך גם חלוץ הפועל קטמון ויליאם אגאדה. סולומון כבר סיכם ובקבוצה הופתעו מההודעה על הישארותו בכפ"ס

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה מתחילה לגבש את הסגל לקראת העונה הבאה כשבמועדון מבינים שתהיה מהפכה גדולה. לא מעט שחקנים יעזבו, כשהקפטן עדן בן בסט כבר קיבל הודעת שחרור, ומנגד מספר שחקנים ישראליים יגיעו כבר בימים הקרובים. בשורות טובות הגיעו מכיוונו של הקשר נס זמיר, משחקני המפתח של הקבוצה העונה, שסיכם על המשך דרכו. הקשר שכבש שמונה שערים בכל המסגרות זכה לשדרוג כספי על אף המצב הכלכלי החדש לאור מגיפת הקורונה ועל כן נשאר במועדון.

מנגד, במועדון הופתעו הבוקר מהודעת הפועל כפר סבא לפיה המגן אביב סולומון סיכם רשמית לעונה הבאה. בהפועל חיפה סיפרו כי סולומון סיכם את כל תנאיו וחיכו שיואב כץ יאשר את העסקה, לכן הופתעו הבוקר שיצאה מהשרון הודעה שהוא ימשיך בהפועל כפר סבא ולא יצטרף לשורותיהם.

שחקן נוסף שעמו התנהלו שיחות בימים האחרונים הוא חלוץ הפועל קטמון, ויליאם אגאדה, כאשר בקבוצתו הנוכחית העדיפו להעביר אותו בהשאלה עם אופציית רכישה. היה נראה כי הצדדים בדרך לסיכום, אך כץ מתנגד בשלב זה. גם הקשר רז שטיין מועמד מבחינת הצוות המקצועי אך ישנם פערים כספיים למולו.

בינתיים חיים סילבס מחפש חיזוק נוסף גם לחלק האחורי וחושש מהפציעות של בן והבה וניסו קפילוטו ונבחנת האפשרות לצרף בלם ישראלי בכיר יחסית כשעל הכוונת נמצא עידו לוי, בלם הפועל רעננה. לוי, כזכור, שיחק תחת סילבס ברעננה ולא צפוי להמשיך בקבוצה מהשרון לאחר שירדה לליגה הלאומית. יש לציין כי קבוצות נוספות מליגת העל חושקות בשירותיו. בקבוצה מניחים כי היחסים הטובים בינו לבין סילבס ישכנעו אותו להגיע לכרמל.

עידו לוי נאבק עם עומר אצילי
עידו לוי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי