אביב סולומון ממשיך בכפר סבא, ג'ורג' פוצ'יבה מועמד

המגן השמאלי שהיה חלק חשוב בקבוצה ורשם 29 הופעות - חתם על חוזה לעונה נוספת: "הלכתי עם הלב, נצליח יותר בעונה הבאה". קשר הפועל חדרה בעונה החולפת עשוי לבוא במקום גרשון קופי. גם עודד צ'קול על הפרק

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא ששרדה בכבוד את עונת החזרה שלה לליגת העל, ממשיכה להתכונן במרץ לעונת 2020/21. אחרי שאיתמר ישראלי, אמאדו סוקונה, לוואגה קיזיטו ובן רייכרט, הגיע תורו של המגן השמאלי אביב סולומון לסכם על המשך דרכו בקבוצה לאחר שחתם על חוזה לעונה נוספת. המגן רשם העונה 29 משחקי ליגה במהלכם כבש פעמיים.

סולומון מאושר: "אני מאוד שמח להמשיך לשחק בהפועל כפר סבא, הלכתי עם הלב. החיבור למועדון היה מיידי – לקהל האוהדים החם, למסורת ולצבע הירוק", הכריז. "הרגשתי רצוי ונתתי את כל מה שיכולתי בכל משחק. יש כאן משהו מיוחד, כשרק נמצאים פה ביום-יום ומבינים. הלוואי ואוכל להמשיך לשמח את כל מי שקשור במועדון הזה ואת כל מי שאוהב אותו".

עוד הוסיף: "אני שמח שאמשיך לשחק יחד עם חלק משמעותי משלד השחקנים בעונה הקודמת ובטוח שזה יהיה לטובתנו. אני חושב שאנחנו חייבים לשאוף עוד יותר גבוה ממה שהשגנו העונה. נשאף, נתמיד ונצליח. מחכה כבר לעלות שוב על הדשא ובעיקר לרוץ אל האוהדים". לפני שהגיע לכפר סבא, סולומון שיחק במשך שנתיים במ.ס אשדוד. קודם לכן היה שנתיים בהפועל נצרת עילית ואת הפריצה הגדולה עשה במכבי עירוני קריית אתא.

מי שלא צפוי להישאר הוא הקשר הגנאי-קנדי גרשון קופי ולספורט1 נודע שבמועדון בודקים בימים האחרונים את צירופו של קשר הפועל חדרה עד לאחרונה, ג'ורג' פוצ'יבה. בנוסף, בקבוצה מגלים עניין בשחקנה הצעיר של הפועל נוף הגליל, עודד צ'קול כשבימים הקרובים צפויות התפתחויות בנושא. הדבר יהיה תלוי גם במכבי חיפה ובאישור שלה של דקות משחק, שכן לירוקים אופציית ראשונים לצירופו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי