בעקבות הכוונה להשאירו: אוהדים הפגינו מחוץ לביתו של רוני לוי

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

לאור דבריו של הבעלים משה חוגג בסוף השבוע, בהם הוא אמר כי הוא מתכוון להשאיר את מאמנו, כ-20 אוהדי הקבוצה מהבירה הביעו מחאה מחוץ לביתו של המאמן. המועדון גינה את הפעולה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לא רגוע בבית"ר ירושלים. בסוף השבוע האחרון התראיין הבעלים משה חוגג וסיפר כי למרות חוסר שביעות הרצון מהמאמן רוני לוי, הוא שוקל להשאיר אותו בתפקידו. הערב (ראשון) קיבל המאמן הפתעה לא נעימה כאשר כ-20 אוהדי הקבוצה מחו מחוץ לביתו בנתניה.

משטרת ישראל דאגה לפזר במהירות את ההפגנה המצומצמת, שברובה הורכבה מבני נוער. כזכור, בימים האחרונים פרסמנו כי שחקני בית"ר מתאגדים סביב המאמן כדי להשאירו, מה שאכן קרה בסוף, ובנוסף גם אלי אוחנה התנגד למהלך לפטרו. לוי מחזיק בחוזה שעלותו 1.3 מיליון שקלים ברוטו, לא כולל מענקים, ופרידה ממנו הייתה יכולה לעלות לא מעט כסף למועדון.

לאחר פיזור ההפגנה, בית"ר ירושלים הגיבה לאירוע: "בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג והנהלת הקבוצה, מגנים בחריפות את ההתקהלות ליד ביתו של מאמן הקבוצה, רוני לוי. מחאות הן לגיטימיות עד שהן מגיעות לביתו הפרטי של אדם. חוגג ולוי שוחחו לאחר האירוע".

משה חוגג
משה חוגג | מאור אלקסלסי

במהלך השבוע תתקיים פגישה בין לוי לחוגג והבעלים ישאירו בתפקיד אם ישמע ממנו הסכמה לגבי מספר דברים שלא אהב, הקשורים לתגובות המאמן במהלך המשחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי