חוגג תמך בלוי, בניון התנגד למינוי דראפיץ' או ברדה

רוני לוי | דני מרון

אחרי התמיכה של אוחנה והשחקנים, הטבעת סביב המינוי מתהדקת. המאמן שוחח עם הבעלים לקראת הפגישה ביניהם. עוד מבהירים: אחרי חזרת אוחנה ועטר, לוי מרוצה מהסגל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שמשה חוגג הצהיר כי רוני לוי עשוי להישאר בבית"ר ירושלים, מתברר כי שני מהלכים שקרו אמש (ראשון) עשויים לתרום להישארותו: הראשון, שיחת טלפון של הבעלים למאמן מיד לאחר ההפגנה מול ביתו, בה הוא הודיע לו כי הוא תומך בו ונקבעה פגישה להמשך השבוע. בנוסף, גורמים בבית"ר ירושלים טוענים כי המנהל המקצועי יוסי בניון אינו בעד מינוי של אחד ממאמני מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ' או שי ברדה, לתפקיד המאמן. בהיעדר מאמנים בכירים אחרים בשוק שהבאתם ישימה במקרה של תשלום פיצויים לרוני לוי, במועדון טוענים כי הטבעת סביב נושא המינוי הולכת ומתהדקת.

כזכור, בשבועיים האחרונים פרסמנו כי שחקני בית"ר ירושלים ואלי אוחנה תומכים בהישארות המאמן. השחקנים הביעה תמיכה במאמן באופן פומבי ואוחנה אמר דברים דומים לחוגג. גם היו"ר, טוענים בבית"ר, מעדיף את לוי על צמד המאמנים. פרקליטם של השניים, עו"ד רועי דניאל, אישר אתמול כי איש מבית"ר לא פנה אליהם. כך או כך, נראה כי הנושא עומד לרדת מסדר היום לאחר שבניון הביע התנגדות למהלך כזה.

במועדון טוענים כי הנושא המרכזי עליו רוצה חוגג לדבר בשיחה קשור כמובן בהתנהלותו של המאמן סביב נושא הראיונות לאחר המשחקים. לוי טען לא פעם כי הוא לא מרוצה מרמת הסגל בעקבות עזיבת גדי קינדה ופציעת מיכאל אוחנה וכן בעקבות הפציעה של אלירן עטר בפלייאוף העליון. כעת, עם חזרתם הצפויה של אוחנה ועטר, נראה שלוי יהיה מוכן לדבר אחרת. כך או כך, גם בעונה הבאה, המאמן לא ידבר על אליפות ורק אחרי בניית הסגל ידבר על השאיפות.

רשימת הקניות של חוגג לעונה הבאה נותרה בעינה. כזכור – ירדן שועה, ניב זריהן, אור דסה ושני מגני רעננה, עמית וירדן כהן, נמצאים שם. בנוסף, אם לוי אכן נשאר בתפקידו נראה כי הוא יטיל וטו על שחרור שלומי אזולאי. לעומתו, דן איינבינדר יעשה את הדרך החוצה.

יוסי בניון
התנגד למינוי דראפיץ' או ברדה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי