כפי שפורסם לראשונה בספורט1: שובל גוזלן חתם בהפועל חדרה

החלוץ בן ה-26 ששיחק בעונה החולפת במ.ס אשדוד יהיה מחליפו של לוסיו. לאחר החתימה אמר: "זו הפתעת העונה כבר שנתיים, שמח להיות חלק מהמועדון הזה. מקווה לבוא לידי ביטוי ולעזור לקבוצה לעשות עוד עונה טובה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הבאה. לאחר שנפרדה הקיץ מלוסיו, הקבוצה של שרון מימר מצאה מחליף – החלוץ שובל גוזלן בן ה-26, ששיחק בעונה החולפת במ.ס אשדוד, חתם בקבוצה באמצעות סוכנו גלעד קצב. על המשא ומתן המתקדם בין הצדדים פורסם כבר ביום שישי בספורט1. ביום ראשון יתחיל החלוץ שהגיע בהעברה חופשית, להתאמן בקבוצתו החדשה.

זו תהיה התחנה השביעית של גוזלן בליגת העל לאחר שגדל במכבי חיפה וערך את הופעת הבכורה במועדון ב-2012. הוא שיחק גם בהפועל תל אביב במשך חצי שנה, בהפועל רעננה, עירוני קריית שמונה ומכבי נתניה ואף ניסה את מזלה בפאראלימני הקרפסיאית מעבר לים. בעונה הקודמת כבש שער ליגה בודד באשדוד והוסיף חמישה במסגרת גביע הטוטו.

גוזלן אמר לאחר החתימה: "הפועל חדרה היא הפתעת העונה כבר שנתיים, שמעתי המון ברים טובים על הקבוצה. אני מאוד שמח להיות חלק מהמועדון הזה ומקווה שאצליח להביא לידי ביטוי את היכולת שלי ואעזור לקבוצה לעשות עוד עונה טובה".

שובל גוזלן חוגג
| אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי