בן שהר: "מוכן לקצץ הרבה כדי להישאר בב"ש. לא יודע מה יהיה עם יוסי"

בן שהר חוגג. ימשיך בדרום? | דני מרון

רגע אחרי שכבש בגמר גביע המדינה וזכה בתואר היחיד שהיה חסר לו במועדון, החלוץ מאושר: "הגעתי במאני טיים", ומודה: "הדיבורים על השכר הפריעו לי". עתידו: "מקווה להגיע לסיכום בימים הקרובים, השיחות מתקדמות טוב"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בן שהר סיים עוד עונה לא פשוטה כמנצח הגדול. החלוץ כבש בגמר הגביע אתמול (שני) במהלך הניצחון 0:2 על מכבי פתח תקווה וזכה בתואר בפעם הראשונה במדי הפועל באר שבע והשנייה בקריירה (יש לו זכייה במדי הפועל תל אביב ב-2010/11). שוב שהר סיים כמלך שערי הקבוצה, עם 16 שערים בליגה ובגביע. בשיחת זום החלוץ סיפר על התקופה המאתגרת שעמדה בפניו, דיבר גם על יוסי אבוקסיס והבהיר כי הוא רוצה להמשיך במועדון ומוכן להקריב הרבה.

שהר התייחס לשער שלו במאני טיים: "קודם כל שחקנים נמדדים גם במאני טיים ובמקומות שצריכים לספק את הסחורה. המשחק הזה היה מכריע – או שהעונה הייתה חלשה מאוד או שנסיים עם תואר אחרי 23 שנה. החמצתי משחקים מסוימים אחרי הקורונה, בחלקם לא פתחתי. לפני חודש סבלתי גם מפציעה ואלה הסיבות שפחות הצלחתי. באתי למשחק הכי-הכי חשוב של העונה. לאורך הגביע היו לי משחקים טובים וכבשתי גם בשמינית הגמר וברבע הגמר".

על עתידו הלוט בערפל והאם הדיבורים על השכר הפריעו לו: "זה לא כיף לשמוע שמדברים על השכר שלי כל הזמן, כמה אני מרוויח ועל כמה עליי לקצץ. חבל שלא דיברו מקצועית נטו כמה אני נותן למועדון הזה. לא באתי לבעלים הרי וישבתי להם עם אקדח – עשיתי משהו בבאר שבע בשנים האחרונות וזה הפריע לי לשמוע את הרעשים האלה אבל עשיתי את ההפרדה לפני הגמר. לא קראתי את הדברים בתקשורת, רציתי להגיע הכי טוב למשחק הזה".

בסרטון: הפועל ב"ש זוכה בגביע המדינה

עוד אמר בעניין: "מי שמכיר אותי יודע שהכי חשובה לי המקצוענות, לתת את עצמי יום-יום ואם מתעסקים בדברים אחרים זה לא מועיל, לא רציתי להגיע לזה אבל זה המצב. בכלל, כל עניין הקורונה היה מוזר ובעייתי אבל אני שמח שבסופו של דבר הבאנו את הגביע".

השינוי הגדול במחצית: "המחצית הראשונה לא הייתה מספיק טובה, לא יצרנו מספיק טובים, אמנם שלטנו במשחק אבל לא ידענו לתרגם את זה לאיום על השער. באנו אחרת למחצית השנייה, עם ביטחון מלא, הרגשנו שאנחנו עדיפים על מכבי פתח תקווה וצריך לדחוף חזק כבר מההתחלה. כמובן שאחרי הגול היה לנו יותר נוח ויכולנו לכבוש יתר מפעמיים. הגיע לנו הניצחון הזה".

המהלך של השער: "אנחנו עובדים על זה באימונים, כשז'וסואה מקבל את הכדור אני יודע שאם אעשה את התנועה בזמן – אני אקבל את הכדור, השוער יצא אליי וידעתי מה עליי לעשות".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

על כך שיוסי אבוקסיס צפוי לעזוב לנבחרת והאם עתידו של המאמן רלוונטי להמשך דרכו בהפועל ב"ש: "לגבי יוסי, אני מאחל לו בהצלחה בעזרת השם, בכל מקרה, גם אם יישאר כאן וגם בנבחרת. קשה לי לענות על השאלה הזו. יוסי הוא בן אדם שקרוב אליי מאוד, מכירים הרבה שנים עוד מתקופתו כעוזרו מאמן בהפועל תל אביב. אני קרוב אליו אבל גם אני לא יודע מה הולך לקרות ולדעתי גם הוא לא יודע מה יקרה.

"יש לי חוזה לשלוש שנים, כמובן, אני מקווה להגיע בימים הקרובים לסיכום. היו לי שיחות טובות עם המועדון, אלה אנשים שאני מכיר הרבה שנים ואנחנו מקווים לפתור את הסוגיה הזו. השיחות מתקדמות ובעזרת השם נסכם בזמן הקרוב".

הוויתור שצריך לעשות כדי להישאר: "את השיחות אני מנהל למול המועדון, אני יודע בדיוק מה קורה שם עכשיו, המועדון יודע שאני מוכן לעזור ולקצץ בהרבה כסף כדי להמשיך. אבל כמובן שיש שני צדדים למטבע ואני מקווה שבסופו של דבר זה יסתדר".

יוסי אבוקסיס חוגג. גם שהר לא יודע מה יהיה לגבי המאמן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי