אבוקסיס קטע את החלום של מכבי ת"א ומחכה לועדת האיתור, אביטן זוכה לתמיכה

בבירת הנגב חגגו את הניצחון הפיקנטי על הצהובים, המאמן מצפה לאמן את הנבחרת. ביטון רוצה לעבור לחיפה ומחכה להחלטת בכר, גאנם צפוי לקצץ, אקס הפועל חדרה זוכה לתמיכת הקהל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

עד לפני המשחק אתמול שחקני הפועל באר שבע הדגישו שהראש נמצא בגמר הגביע מול מכבי פתח תקווה, שייערך ביום שני. יוסי אבוקסיס ערך רוטציה רחבה במטרה לשמור על שחקני המפתח, אבל דווקא אז היא הנחילה למכבי תל אביב את הפסדה הראשון העונה. "אם נזכה בגביע, זה ממש לא משנה איפה סיימנו. לסיים את העונה עם תואר זה הישג מבחינתנו, בעיקר אחרי מה שעברנו עם אלונה", אמרו בקבוצה. על הניצחון המתוק על מכבי תל אביב וקטיעת החלום על עונה ללא הפסדים אמרו: "יוסי העמיד את הקבוצה טוב. ההרכב היה מאוזן, יש אווירה טובה לקראת הגמר ושחקנים רצו להוכיח את עצמם. חשוב שניצחנו, אבל הפנים ליום שני".

אחרי שבמועדון ביקשו מההתאחדות לכדורגל לזמן את יוסי אבוקסיס לראיון בוועדת האיתור רק אחרי הגמר, כעת מתחילים לעבוד על העונה הבאה. ההחלטות המשמעותיות יתקבלו רק אחרי שתתברר זהות המאמן, כשבמועדון מקווים שזה יקרה כבר בתחילת אוגוסט. במידה ואבוקסיס לא ימשיך, ניסו אביטן מועמד להחליפו וזוכה לתמיכת הקהל. המאמן ממתין להתפתחויות.

ניסו אביטן. יחזור לבאר שבע מהדלת הקדמית?
ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

מדיניות הקיצוצים תימשך והשבוע מקווים במועדון להשלים את המגעים מול קייס גאנם. רמזי ספורי נמצא במגעים עם המועדון ועשוי לחתום, אך גם אם זה יקרה ותגיע הצעה על השחקן, לא מן הנמנע שהקבוצה תשחרר אותו. ספורי מוערך מאוד במועדון, אבל במסגרת מדיניות הקיצוצים החדשה, שחקנים ישראלים שתתקבל הצעה עליהם יעזבו. ספורי נפצע אתמול ובמועדון מקווים שהוא ומרואן קבהא יוכלו להיות בסגל בשני. אורן ביטון רוצה להגיע למכבי חיפה, אבל עדיין לא ברור האם ברק בכר יאשר את המהלך. הערכה היא שגם בן שהר יחתום בקרוב על המתווה.

מרואן קבהא שחתם על קיצוץ לחודש בלבד ייפגש בשבוע הקרוב עם המועדון בניסיון לחתום סופית על המתווה. עם בן ביטון לא נרשמה התקדמות. המועדון מעדיף שיעזוב בגלל שכרו הגבוה. במקרה כזה יקדמו את אור דדיה. עמית ביטון מהפועל רעננה מועמד. שחקן נוער נוסף שעשוי לקבל קידום לרוטציה הוא רואי אביטן, בנו של ניסו אביטן, קשר שמסוגל לשחק גם כמגן בצד ימין. עמית ביטון אמור לחתום על חוזה לשנתיים ובמסגרת זו תוסדר מדיניות הקיצוץ.

אורן ביטון. רוצה לעבור למכבי חיפה
אורן ביטון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי