הפועל תל אביב החליטה להעמיד את אלטמן למכירה

עומרי אלטמן. שחקני הפועל תל אביב כועסים | דני מרון

לאחר הפלונטר המשפטי עם בוזגלו ודגני, דווקא כוכב הקבוצה לא קיבל הודעה על ביטול החוזה או קיצוץ מידי. הסיבה: במועדון מייעדים אותו למכירה מידית. שחקן בכיר בסגל: "בקרוב נפעל משפטית מול המועדון"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר שנכנסה לתסבוכת משפתית עם שניים מכוכבי הקבוצה, אוראל דגני ומאור בוזגלו, חלק משחקני הפועל תל אביב שאלו את עצמם מדוע דווקא הכוכב הגדול ביותר בסגל, עומרי אלטמן, לא קיבל מכתב מהמועדון המורה על ביטול החוזה שלו או בקשה לקיצוץ 50% משכרו. הערב (רביעי) נודע לספורט1 כי הסיבה לכך נעוצה בהחלטת הנהלת המועדון להעמיד את אלטמן למכירה באופן מידי.

לפי גורמים במועדון, מכירת מלך השערים של הקבוצה תוכל לממן חלק מההוצאות שלו, כדי שבעונה הבאה יהיה לאדומים אפשרות להעמיד סגל טוב. ככל הידוע, עדיין לא הוגשה הצעה להפועל תל אביב לגבי השחקן, אולם במועדון בהחלט לוקחים את האפשרות שאלטמן יימכר בחלון ההעברות הקרוב.

שחקן בכיר בקבוצה של ניר קלינגר אמר הערב: "בהפועל ת"א טענו שהם סירבו למכור את דורון ליידנר במיליון וחצי יורו, ואפילו יותר. במקום להתעסק בביטול החוזים, שזה מהלך בלתי חוקי בעליל, אולי כדאי שיתרכזו בהצעות שהם קיבלו. אין ספק שבקרוב נפעל משפטית מול המועדון".

כזכור, שלשום נחשף באתר כי הפועל ת"א הודיעה לבוזגלו שעליו לקצץ באופן מידי 50% משכרו, אולם השחקן עצמו סירב לבקשה ובהתאם לכך המועדון הודיע לו הבוקר על ביטול החוזה שלו, מה שגרם לגיחוך בסביבתו של השחקן, שאף צייץ בחשבון הטוויטר שלו לגבי אותו מקרה בצורה עוקצנית.

מאור בוזגלו (ציטוט מטוויטר) | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי