הפועל ת"א ביטלה את החוזים של בוזגלו, ינקו וג'ראפי

בעקבות חשיפת ספורט1 על סירוב שחקני המועדון לקצץ בצורה חד צדדית בשכרם - הקשר, השוערים וחבריהם הפכו לשחקנים חופשיים. בקבוצה השאירו אופציה לבניית הסכם חדש אם הקהל יחזור והעונה הבאה תחל במתכונת רגילה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ימים ספורים אחרי סיום העונה, הטובה ביותר שלה מאז 2013/14 – הפועל תל אביב סוערת. זה החל אתמול (שני) עם הפרסומים לפיהם בית"ר ירושלים שילמה את סעיף השחרור של הקפטן אוראל דגני ונמשך היום (שלישי) במאבק גדול מול השחקנים.

בעקבות חשיפת ספורט1, לפיה הפועל תל אביב הודיעה באופן חד צדדי למספר שחקנים ביניהם מאור בוזגלו על ההחלטה לקצץ בשכרם ללא הודעה מוקדמת, ועל סירובם של השחקנים לקצץ, המועדון הודיע למספר שחקנים על ביטול החוזה שלהם בטענה לסעיף "כוח עליון". בוזגלו המתאושש מהפציעה החל בתקופת שיקום וכבר הבהיר שלא יהיה מוכן לקצץ. בעקבות הדרישות לקיצוץ חד צדדי, כפי שמכנים זאת שחקני הפועל תל אביב, הם מתכוונים לשכור שירותי עורך דין על מנת לפתוח במשא ומתן מול המועדון. לאחר ההודעה בוזגלו עקץ ברשתות והעלה תמונה עם אחיו אלמוג תחת הכיתוב "קרדיט: כוח עליון".

מלבד הקשר, מדובר גם בשני השוערים אריק ינקו ויואב ג'ראפי וכן מוטי ברשצקי והקשר רז כהן. נראה שהאדומים בדרך למהפכה גדולה בקיץ. כולם הופכים לשחקנים חופשיים נכון לעכשיו.

מאור בוזגלו, אלמוג בוזגלו | אינסטגרם

כך נכתב במכתב שהעבירו האדומים לשחקנים: "על פי הדין פנייתנו אליך בהצעה למתווה הקיצוץ שהצענו לך לא נענתה, ולאור זאת אנו נאלצים להודיע לך על ביטול הסכם העסקתך לעונת המשחקים 2020/21, והחל ממועד מכתב זה הנך שחקן חופשי, ואתה רשאי לחפש לך קבוצה אחרת ללא מגבלה".

עוד צוין יחד עם זאת, ועל מנת להמשיך ההתקשרות בינינו לעונת 2020/21, אנו נכונים להציע לך הסכם חדש, על פיו יעמדו הסכומים אותם תקבל אם עונת המשחקים תחזור למתכונתה הרגילה, נהיה מוכנים לדון איתך על שינוי בקיצוץ".

אוראל דגני. היו מראים לו את הדרך החוצה בכל מקרה | אריאל שלום

יש לציין כי הקפטן אוראל דגני, עוד קודם, שלח מכתב למועדון באמצעות פרקליטו, עורך הדין רועי רוזן, בו הוא דורש לשלם מיידית את שכרו לחודש יוני. במידה שהקבוצה לא תיעתר לכך, הצדדים עשויים ללכת לבוררות.

דגני פנה להפועל תל אביב לאחר שלטענתו נאמר לו בצורה חד משמעית כי המועדון החליט לא לשלם את שכרו לחודש יוני, בטענה שהתפשטות נגיף הקורונה מונעת ממנה לשלם לו. מבדיקה שנערכה מאוחר יותר, התברר לדגני כי הוא השחקן היחיד שלא קיבל שכר מהמועדון. בהפועל תל אביב ניסו לתרץ, כך טוענים בסביבתו, כי חובתה של בית"ר ירושלים שרכשה אותו לשלם את שכרו – אולם חוזה לא נחתם ולכן האדומים עדיין מחויבים בתשלום.

עוד במועדון, כזכור, המגן מרווין פירסמן עזב אתמול רשמית את המועדון אחרי שנתיים וחצי. הוא נפרד מאנשי המועדון בפוסט קצר. דורון ליידנר הצעיר יתפוס את המשבצת של המגן השמאלי הבכיר בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי