גורם בהפועל ת"א: "אלטמן ימצא קבוצה". סערה סביב חוזהו של דגני

עומרי אלטמן ואוראל דגני. בלאגן גדול באדום | דני מרון

במועדון אישרו כי כוכב הקבוצה מיועד למכירה. הבעיה שמונעת מהבלם לעזוב: כמחצית משכרו מבוסס על תשלום עבור רכישת הכרטיס, תשלום בו המועדון מחויב. דגני לחבריו: "לא אשחק בחינם"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עדיין גועשת בעקבות הניסיון להיפרד ממאור בוזגלו ולקצץ באופן חד צדדי 50 אחוזים בחוזהו – עניין שנחשף כאן ביום ראשון. אלא שמאחורי הסיפור הזה, שכולל גם שחקנים אחרים, עומדת גם בעיה הרבה יותר מורכבת: לספורט1 נודע כי החוזה של אוראל דגני מחולק משכרו וכן מענק בגין רכישת הכרטיס, שפרוס על פני חמש שנים. על פי ההסכם שלו עם המועדון, דגני מרוויח כמחצית משכרו בלבד, שעומד על 220 אלף דולר, כמענק.

המשמעות: הכסף שאותו מבקשת הפועל תל אביב לקזז, 40 אחוז משכרו, מוביל אותו למצב שבו הוא משחק כמעט בחינם. "זה לא יקרה", הבהיר אתמול דגני לחבריו בקבוצה. כפי שפרסמנו לראשונה, דגני שלח מכתב תגובה באמצעות עורך דינו רועי רוזן, בו הוא טוען להלנת שכר מצד המועדון שמסרב לשלם את שכרו, לטענתו בגלל תקופת הקורונה. שחקנים נוספים (ינקו, ג'ראפי, מוטי ברשצקי ורז כהן) הצטרפו אתמול לדגני ושכרו עורך דין, לאחר שהפועל תל אביב הודיעה להם על ביטול החוזה בעילה של "כוח עליון".

שלשום התברר שבית"ר ירושלים לא מתכוונת לשלם 400 אלף דולר עבור כרטיס השחקן של דגני, זאת למרות ההודעה שנשלחה להפועל תל אביב. דגני סיפר לחבריו בקבוצה כי הוא מרגיש שנעשה כאן תרגיל מאחורי גבו, לכאורה כמובן, ואין לו כוונה להתפשר בנוגע השכר. אם בית"ר ירושלים תשלם לו 160 אלף דולר, בגלל הסכם רכישת כרטיסו, המשמעות היא שייאלץ לוותר על כמחצית משכרו. בסביבתו הבהירו כי גם אם חוזהו בהפועל יבוטל והוא יעבור לקבוצה אחרת, היא תאלץ לשלם לו את החוב בפריסת תשלומים.

אוראל דגני
אוראל דגני. לא יוותר על שקל | אודי ציטיאט

ומה לגבי עומרי אלטמן? ובכן, במועדון החליטו אמש להוציא את מלך שערי הקבוצה למכירה מיידית ("הוא ימצא קבוצה, אנחנו לא דואגים", אמרו אתמול בהפועל על השחקן לו סעיף שחרור בחוזה) זאת הסיבה לכך שאלטמן לא קיבל מהקבוצה מכתב המורה על קיצוץ או ביטול החוזה שלו. "מוזר מאוד שההנהלה עושה איפה ואיפה, אבל המכתב הזה לא שווה את הנייר שעליו הוא כתוב. ניפגש בבית המשפט", אמר אחד השחקנים אתמול.

בסרטון: הפועל ת"א מפסידה 3:0 להפועל חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי