מרקוס דיניז חתם לעונה עם אופציה במכבי פתח תקווה

מרקוס דיניז, אבי לוזון | מכבי פתח תקווה

העולה החדשה הודיעה על צירוף הבלם הברזילאי בן ה-31, שבחר בקבוצה של גיא לוזון על פני בני סכנין. בשלוש העונות האחרונות רשם 77 הופעות ליגה במדי קריית שמונה

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה שמה מאחוריה את ההפסד להפועל באר שבע בגמר גביע המדינה והיא ממשיכה בהכנות לקראת עונת 2020/21, בה היא כידוע תשחק בליגת העל לאחר שהעפילה בצורה מרשימה בתום שנה אחת בליגה הלאומית.

היום (רביעי) הודיעה העולה החדשה על החתמת שחקן חיזוק מרשים בדמותו של הבלם הברזילאי מרקוס דיניז, שסיים את חוזהו בקריית שמונה לאחר שלוש עונות במהלכן רשם 77 הופעות במסגרת הליגה ואף התכבד בהבקעת שלושה שערים.

למרות שרשם 31 הופעות ליגה בעונה החולפת, בקבוצה הצפונית לא היו שבעי רצון מיכולתו של דיניז והחליטו לא להאריך את ההתקשרות. הבלם, שרצה להישאר בישראל, החזיק בהצעה גם מהעולה השנייה לליגת העל, בני סכנין, אך העדיף את זו של מכבי פתח תקווה, שהייתה טובה יותר מבחינה כלכלית.

דיניז בן ה-31 חתם במכבי פתח תקווה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, זאת באמצעות סוכניו אריאל בוזורגי וזיו שטרנברג. כזכור, שחקן נוסף אשר עבר לאחרונה לשורות העולה החדשה הוא המגן הימני ינון אליהו שהצטיין במדי הפועל רמת גן וחתם לשנתיים.

מרקוס דיניז
מרקוס דיניז | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי