גיל אופק מונה למנהל מכבי חיפה על חשבון רפי אוסמו

גיל אופק
גיל אופק | מאור אלקסלסי

השינויים בכרמל נמשכים: הירוקים הכריזו כי השוער השלישי, שפרש מכדורגל בגיל 34, יתפוס את מקומו של שחקן העבר הוותיק שסיים את דרכו במועדון: "סגירת מעגל מקצועית שרק בודדים זוכים לה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ממכבי חיפה ממשיכה לשנות את פניה לקראת עונת 2020/21. אחרי שהודיעה על מינויו של ברק בכר, שעתיד להחליף את מרבית הצוות המקצועי, בישרה היום (רביעי) הקבוצה מהכרמל כי השוער השלישי גיל אופק פרש מכדורגל בגיל 34 (רשם שתי הופעות ליגה במדים הירוקים בחמש העונות האחרונות) ומונה למנהל הקבוצה על חשבון רפי אוסמו הוותיק, שסיים אם תפקידו במועדון.

אוסמו בן ה-57, ששיחק במכבי חיפה במשך שנים רבות ומונה למנהל הקבוצה בתחילת עונת 2016/17, ישוב לעבוד בקבוצת "מאיר" שבבעלותו של הנשיא יעקב שחר. "מועדון כדורגל מכבי חיפה מודה לרפי על עונותיו בקבוצה ומאחל לו המון בהצלחה בהמשך", נמסר בהודעה הרשמית מטעם הקבוצה.

אופק בן ה-34, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה והוא גם עורך דין בהכשרתו, אמר לאתר הרשמי של הירוקים לאחר הפרישה והמינוי: "אני שמח שזכיתי לסיים את הקריירה במקום שבו הכל התחיל. זאת סגירת מעגל מקצועית שבודדים השחקנים אשר זוכים לה. עוד יותר שמח להמשיך לשרת את המועדון".

מרקו בלבול, רפי אוסמו
מרקו בלבול, רפי אוסמו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי