ארגון השחקנים במכתב חריף להפועל ת"א: ביטול החוזים לא חוקי

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

אחרי שהמועדון האדום הודיע על ביטול חוזיהם של בוזגלו וארבעה שחקנים נוספים, הארגון דרש מהם לחזור מיידית מההחלטה: "ניצול לרעה של הנגיף בכדי לעשוק שחקנים ולהביא לקיצוץ בשכרם"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שהפועל תל אביב הודיעה אתמול (שלישי) על ביטול החוזים של מאור בוזגלו, אריק ינקו, יואב ג'ראפי, מוטי ברשצקי ורז כהן בעקבות "כוח עליון", ארגון השחקנים העביר היום להנהלת המועדון מכתב חריף ובו דרש מהם לחזור מיידית מההחלטה.

במכתב, שהועבר על ידי היועץ המשפטי של הארגון, עו"ד שי אליאס, נכתב כי ההחלטה אינה חוקית ומהווה הפרה יסודית, בוטה וחמורה על ההסכמים ושמדובר ב"ניצול ציני לרעה של נגיף הקורונה בכדי לעשוק שחקנים ולנסות להביא לקיצוץ משמעותי בשכר עבודתם".

מנכ"ל ארגון שחקני הכדורגל, מושיקו מישאלוף: "הקבוצות קיבלו מענק מבורך בגובה של 75 מיליון ש"ח ממשרדי האוצר והספורט. אנחנו מעריכים את פעולת השרים ומברכים עליה וכן מודים לארז כלפון על מאמציו האדירים בעניין. לא נאפשר הדרדרות ביחסי ההנהלות והשחקנים כך שיוכלו להתעמר ולזלזל בהם. יזמנו פגישה ביום ראשון עם המנהלת כדי שבתיאום והסכמה נפעל במטרה להגיע להסכמות בנוגע השחקנים".

ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות: "שחקני הכדורגל והכדורסל הקריבו מעצמם ומשכרם כדי לשוב למגרש. אנחנו מבינים את המצב הכללי, אבל לא ניתן למנהלים, לנצל את המצב ולרמוס את מעמד השחקן. תפקידנו להגן על כל שחקן ונעשה זאת בלי היסוס מול כל הנהלה שתפר הסכמים. שיהיה ברור לא יתבצעו צעדים חד צדדיים ולא נאפשר לאף גורם להתנהל כאילו הוא מעל החוק"

ניר אלון, עו"ד שי אליאס | ארגון השחקנים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי