בכר ואלברמן שוחחו עם מנדז'ק, התגלו פערים כספיים. אגאדה יירכש?

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | מאור אלקסלסי

המאמן וראש מחלקת הסקאוטינג החדש שוחחו עם הקמרוני, אולם הוצע לו שכר בגובה כ-200 אלף יורו לעונה - מחצית משכרו בקדנציה הקודמת. במכבי חיפה מאמינים שיושג סיכום ומנהלים שיחות עם קטמון על רכישת החלוץ

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה בדרך לרכש ראשון בעידן בכר? כפי שפורסם לראשונה אתמול (רביעי) בספורט1, במועדון פנו רשמית לג'ורג' מנדז'ק והציעו לו לחזור לקדנציה שנייה בכרמל, אחרי ששוחרר רשמית מספרטה פראג.

בין השאר, לספורט1 נודע כי השחקן ערך שיחה עם המאמן החדש ברק בכר ועוזר המאמן מהעונה האחרונה גל אלברמן והשניים הביעו רצון לראות את הקשר חוזר לאחר שהיה בקבוצה כמושאל ב-2018/19.

על פי גורמים שמעורים בעסקה, השחקן קיבל הצעה כספית הגבוהה מ-200 אלף יורו, אולם הוא דורש יותר גם לאור העובדה שלפני שנתיים הוא השתכר בכרמל כפול – כ-400 אלף יורו. בכל מקרה, במכבי חיפה אופטימיים לאור הרצון הגדול של מנדז'ק לחזור, כפי שהוא בעצמו אמר מספר פעמים ברשתות החברתיות וגם בראיון בלעדי בספורט1 בינואר האחרון. בנוסף, המצב הכלכלי בכל העולם בעקבות התפרצות נגיף הקורונה משחק תפקיד בכל הנוגע לגובה השכר שהוצע לקמרוני שחגג את יום הולדתו ה-31 בדצמבר.

מנדז'ק, אגב, העלה הבוקר תמונה שלו לאינסטגרם וכתב: "ההרפתקה בספרטה פראג הגיע לסיומה מבחינתי. דף חדש צתחיל ואני מודה למועדון ולכל האוהדים".

בנוסף, במכבי חיפה סיפרו הבוקר כי מתנהלות שיחות עם הפועל קטמון על רכישתו של החלוץ הצעיר וויליאם אגאדה. בחיפה אף הבהירו כי אין כוונה לשתף את השחקן כבר העונה בקבוצה הבוגרת, אלא להשאילו לאחת מקבוצות ליגת העל כאשר הפועל חדרה כבר התעניינה בו. במועדון יודעים שמדובר בהשקעה לטווח ארוך.

במקביל, במועדון מתכוונים לסיים את הבנייה מחדש של הצוות המקצועי כאשר בכר צפוי לצרף אליו את מאמן השוערים גיא ויזינגר, מאמן הכושר דרור שמשון ואת עוזר המאמן גיא צרפתי שעבדו עמו בהפועל באר שבע. אתמול כבר הודיע המועדון כי מנהל הקבוצה בשנים האחרונות, רפי אוסמו, יעזוב לטובת גיל אופק ששימש כשוער שלישי ופרש. הצוות המקצועי החדש של הירוקים כבר בוחן מספר אופציות לחיזוק בעמדת הבלם האחורי והמטרה למצוא בלם משמעותי שיהיה טוב יותר מטרנט סיינסבורי, שיעזוב רק אם יימצא בלם איכותי יותר.

וויליאם אגאדה
וויליאם אגאדה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי