יעקב בוזגלו תוקף: "חלק מהשחקנים מרוויחים משכורות רעב"

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | אריאל שלום

לאחר שהפועל ת"א הודיעה לקשר חוזהו מבוטל כתוצאה מכוח עליון, אביו עולה להתקפה: "לא מבין את ההתנהלות הזו. אחרי שהיו בבידוד בזמן שכולם בים - אבסורד שזה קורה ב-2020". וגם: האם המשפחה במשבר כלכלי

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עוברים על משפחת בוזגלו. בזמן שאסי מככב בהישרדות VIP, הרי שחני אובחנה כחיובית לנגיף הקורונה ומאור בוזגלו קשר הפועל תל אביב קיבל הודעה מהמועדון לפיו חוזהו מבוטל כתוצאה מכוח עליון (לאחר שלא הסכים לקיצוץ ניכר בשכרו). אביו, יעקב, שפך את אשרו על ליבו בראיון לרדיו 103FM והתרעם על היחס של הכדורגלנים בעידן המקצוענות. מעבר לכך, הוא טען שהמשפחה ממש לא במשבר כלכלי.

ראשית נשאל בוזגלו מה שלום אשתו חני שנמצאה חיובית לנגיף הקורונה: "היא מרגישה מצוין. אין לה שום תסמין אבל לצערי היא יצאה חיובית בבדיקה ואין מה לעשות. במהלך "הבוזגלוס" היה אייטם על הקורונה, התבקשנו לעבור בדיקות לאחר מכן ולצערי היא היחידה שיצאה חיובית. בכל מקרה הלוואי שתרגיש טוב ככה תמיד".

הפוסט שלו ואיך הקורונה משפיעה על שחקני כדורגל: "אני מסתכל כאן על נושא אחר – איך מתייחסים לכדורגלנים. חושבים כאילו הם המשתכרים הגבוהים ביותר במדינה, ומי שמטיף להם הכי הרבה הם המשתכרים הכי בטוחים עם המשכורות הכי מנופחות, עובדי המדינה, באופן כללי, רובם. חלק מהשחקנים מרוויחים משכורות רעב ואני אחראי לכל מילה שאני אומר על אף שבציבור הרחב נראה שהם המשתכרים הגדולים ביותר".

מאור בוזגלו עם יעקב בוזגלו
מאור בוזגלו עם יעקב בוזגלו | אריאל שלום

נכון שיש היררכיה כמו בכל מקום, יש כדורגלנים שמרוויחים הרבה, אבל ביחס שבין המדינה לבין העולם אי אפשר להשוות. מה שמרוויח כדורגלן אירופי בשבוע – אצלינו לא מרוויחים בעונה. אצלנו כל מי שמרוויח מעל הממוצע נראה חריג".

כשנשאל על כך שמאור בנו כתב שיפסיק לשלם לבנק משכנתא כתוצאה מכוח עליון, צחק ואמר: "זה היה ציני ומגוחך. ביטלו לו את החוזה במעמד צד אחד. המועדון החליט בצורה חד צדדית לבטל את ההסכם".

האם הבוזגלוס במשבר כלכלי: "לא, אני לא רואה את זה ככה, אני פשוט מתרעם על ההתנהלות, היום, ב-2020 בליגת העל. בשנות ה-70 כשאני שיחקתי עוד היינו יכולים להבין עיכובים בשר. אבל בעידן המקצוענות נטו כשהשחקנים מתבקשים להיכנס לבידוד לתקופה רבה בזמן שכל אזרחי ישראל מבלים בים – גורמים להם עוול רציני. השחקנים הם אלה שמשחקים ולא אף אחד אחר".

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

העתיד: "יהיה טוב, אנחנו מטבענו אופטימיים וגם כשיסתיים עידן הכדורגל כמובן שיהיה לנו מה לעשות – והרבה. יש לנו מה למכור, אנחנו לא משפחה שהיא רק כדורגל". לסיום נשאל האם אפשר לחיות מאינסטגרם, יח"צ ואירועים: "באופן כללי – אז לא, אבל אם במצטבר יש דברים כמו קמפיינים, סדרות אז בהחלט כן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי