מכבי פ"ת מוכנה לשלם לזובאס 120 אלף דולר לעונה

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | אריאל שלום

העולה החדשה ממשיכה במאמצים לשכנע את הליטאי, שהודיע על סיום דרכו בבני יהודה. למרות מסרים חיוביים מצד המועדון, השוער יוסי גינזבורג צפוי לעזוב. בבייב נדרש לקצץ, דוידוב קיבל הודעת שחרור

(גודל טקסט)

לאחר שסיימה את העונה בטעם חמוץ עם הפסד בגמר גביע המדינה להפועל באר שבע, מכבי פתח תקווה תפתח את אימוניה כבר ביום השלישי הקרוב – כשלאימון הבכורה צפויים להגיע שחקני הרכש, מרכוס דיניז ויינון אליהו.

בנוסף, כפי שפורסם בספורט1, בפתח תקווה עדיין מנסים לשכנע את שוערה של בני יהודה עד לאחרונה, אמיליוס זובאס, לחתום. הליטאי השתכר כ-120,000 לעונה בשורות הקבוצה מהשכונה, כאשר יו"ר המועדון אבי לוזון מוכן לשלם לליטאי את הסכום.

השוער יוסי גינזבורג, שהתאכזב מכך שלא פתח בגמר הגביע וסעיף בחוזהו מאפשר לו לעזוב אם לא יהיה מסומן להיות השוער הראשון, קיבל מסרים מהמועדון כי בקונסטלציה מסוימת – ואם לא יבשילו המגעים עם שוערים נוספים, הוא עשוי בכל זאת להיות השוער הראשון, אך ההערכות הן שגינזבורג יעזוב.

בינתיים, הקפטן אלי בבייב נדרש לקצץ בשכרו כאשר מתחת לפני השטח ההרגשה היא שבקבוצה מנסים לשדך אותו לקבוצות אחרות. מי שקיבל הודעת שחרור הוא הקשר עידו דוידוב.

יוסי גינזבורג, עומר דנינו
יוסי גינזבורג, עומר דנינו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי