בראמי חתם בכפ"ס, שמפעילה מכבש לחצים על פדידה

WhatsApp Image 2020-07-16 at 17.56.50 |

הקפטן מחזיק בהצעה גבוהה יותר מהפועל חיפה ובמועדון ממתינים להחלטתו. הקשר, שגדל במכבי ת"א ושיחק אשתקד בבית"ר ת"א בת ים, הצטרף רשמית. טראורה מסרב לחזור לישראל, מו"מ מתקדם עם מכלוף

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא צפויה לפתוח את אימוניה לקראת עונת 2020/21 במהלך השבוע הבא. עד אז, מנסים בקבוצה מהשרון לעבות את הסגל.

הבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של טל מכלוף: לאחר שהיה נראה שהבלם, שהיה מהשחקנים החשובים העונה, יעזוב, בימים האחרונים שדרגה את הצעתה הנהלת המועדון ומו"מ מתקדם מתקיים בין הצדדים. כפי שפרסמנו, מכבי פתח תקווה כבר פנתה לבלם אבל נראה שהוא קרוב יותר להמשיך עונה נוספת בקבוצה מהשרון.

באשר לעומר פדידה, הקפטן שוהה בחופשה באילת וצפוי להכריע עד אמצע השבוע הבא האם הוא נשאר במועדון או עובר להפועל חיפה, ממנה זכה להצעה גבוהה יותר, כאשר לחצים כבדים מאוד מופעלים על הקשר להמשיך במועדון.

עומר פדידה
עומר פדידה. הקפטן לא ימשיך? | אריאל שלום

הבשורות הפחות טובות מגיעות מכיוונו של הקשר בובקר טראורה, שכרגע מסרב לחזור לישראל לקראת פתיחת האימונים וההערכות הן שהוא התאכזב מכך שזכה לפחות קרדיט במשחקי הפלייאוף התחתון.

בינתיים, הקבוצה צירפה הערב את שחקן הרכש השני העונה אחרי ג'ורג' פוצ'יבה – הקשר עומר בראמי, ששיחק אשתקד בבית"ר תל אביב בת ים וגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב.

"אני שמח מאוד להצטרף להפועל כפר סבא. זה כבוד גדול עבורי להצטרף למועדון עם מסורת מפוארת, מודה על ההזדמנות שניתנה לי ואני מקווה להחזיר על המגרש. ארצה להתקדם במהלך העונה ולתרום לקבוצה להצליח כמה שיותר. המועדון נותן מקום לשחקנים צעירים וזו הזדמנות מצוינת עבור", אמר בראמי לאחר החתימה.

בובקר טראורה, צ'רון שרי
בובקר טראורה, צ'רון שרי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי