דרך חדשה: אטוולד מונה למאמן נתניה. עמוס חתם לשנתיים

הצוות המקצועי החדש בנתניה | מכבי נתניה / עמוד הפייסבוק

אחרי עונה בבית"ר ת"א בת ים מהלאומית, ההולנדי שעבד גם במכבי ת"א ידריך את היהלומים בעונה הקרובה. מהמועדון נמסר: "ממשיכים לנסות ולמצוא פתרון מכובד בנוגע לתנאי הפרידה מדראפיץ' וברדה". השוער קיצץ כ-30%

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: ריימונד אטוולד מונה הערב (חמישי) למאמן מכבי נתניה. שחקן העבר ההולנדי, ששיחק בין היתר באברטון ובווסטהאם, שימש לאחר הפרישה כעוזר מאמן ומאמן ראשי בקבוצות רודה ודן האג בהולנד. אוטוולד המשיך לאמן בארמניה, קפריסין ובאקדמיית נוער בקזחסטן.

בארבע השנים האחרונות נמצא אטוולד בישראל. תחילה הוא שימש כמנהל ביצועי באקדמיית הנוער של מכבי תל אביב ובעונה האחרונה אימן את ביתר תל אביב בת ים מהליגה הלאומית.

במקביל, היהלומים בישרו כי השוער דני עמוס, שהסכים לקצץ כ-30% משכרו, חתם לשנתיים נוספות. "מועדון הכדורגל מכבי נתניה רוצה להודות לדני על הנכונות לבוא לקראת המועדון ולקצץ בשכרו, על הנאמנות, המסירות ובעיקר על השותפות לדרך ולחזון החדש".

בחזרה לצוות המקצועי. לעוזרו של אטוולד מונה יובל עזריה, אשר עובד יותר מ-10 שנים כמשפר תהליכים ויסודות, כמאמן אישי עבור כדורגלני הליגות הבכירות בישראל, כולל שחקני נבחרת ישראל המשחקים בארץ ובחו"ל. בעונה האחרונה ניהל את בית הספר לכדורגל של המועדון.

מאמן הכושר יהיה שחקן העבר ישראל זביטי, שגדל במועדון והוא יחליף את יניב מדר שהיה מאמן הכושר בארבע השנים האחרונות. זביטי, ששיחק בכל קבוצות הנוער ובקבוצת הבוגרים בין השנים 1997-2007, אימן במועדון את קבוצות נערים ב‘ ונערים א'. בשנים האחרונות מונה לאחראי על הכושר בפרויקט המחוננים של מכבי תל אביב ובעונה האחרונה שימש כמאמן הכושר בקבוצת הבוגרים של בית"ר ת"א בת ים.

מאמן השוערים המוערך עופר בסון ימשיך בתפקידו. בסון משמש כמאמן השוערים של הקבוצה החל משנת 2000 וישלים השנה את שנתו ה-20 בקבוצה הבוגרת.

כפיר וולפסון, בוגר קורס אנליסטים בהנחייתו המקצועית של אורי קופר, אוהד הקבוצה מילדות, ימשיך בתפקידו. זוהי עונתו השלישית במועדון. כפיר הקים את מערך האנליזה והסקאוטינג של המועדון, אשר יורכב החל מהעונה הקרובה שני חברי צוות נוספים: סקאוט בקבוצה הבוגרת ואנליסט בקבוצת הנוער של המועדון.

בנתניה מנסים להגיע להסכמה עם המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, כדי להימנע מבוררות והודעה בנושא נמסרה: "בהזדמנות זו, המועדון מעוניין להודות לצוות מאמני הקבוצה הבוגרת בארבע העונות האחרונות, סלובודאן דראפיץ‘ ושי ברדה, על תרומתם האדירה לבנייתו המחודשת של המועדון ועל רגעי אושר בלתי נשכחים שילווו אותנו לכל החיים.

"בכל העת, בתקופה האחרונה וגם בעתיד הקרוב, הנהלת המועדון והמאמנים ממשיכים לנסות ולמצוא פתרון מהיר ומכובד בנוגע לתנאי ההיפרדות, על מנת ששני הצדדים יוכלו לצאת לדרך חדשה ומוצלחת".

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי