מחלוקת עם דראפיץ' וברדה, אטוולד יעביר את אימון הפתיחה

מכבי נתניה תפתח ביום ראשון את אימוניה, המאמן החדש כבר החל להרכיב את הצוות המקצועי. השניים שיעזבו דורשים פיצוי של שבע משכורות בעוד המועדון הציע שלוש משכורות. עידו שחר עשוי להצטרף

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה תפתח כבר ביום ראשון את אימוניה, עם מאמן חדש על הקווים כאמור – ריימונד אטוולד. ההולנדי סיכם כבר בתחילת השבוע את תנאיו במועדון ואף החל להרכיב את הצוות המקצועי שיכלול שחקן העבר ישראל זביטי שישמש כמאמן הכושר, בזמן שמאמן השוערים עופר בסון ימשיך במועדון.

אטוולד צפוי לצרף איש מקצוע נוסף וכבר החל לבחון אופציות לחיזוק, בין היתר מקבוצתו הקודמת בית"ר תל אביב/בת ים. הקשר עידו שחר ששיחק בקבוצה אשתקד ושייך למכבי תל אביב (טרם שוחרר משורות האלופה בשל ההמתנה למאמן חדש), הוא אחד המועמדים להצטרף. שחר מבוקש גם בהפועל ליפה אך ההערכות הן שייתן עדיפות לנתניה בשל הקשר עם אטוולד.

במועדון עדיין לא מצאו פיתרון לסאגה סביב צמד המאמנים שיעזבו – סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. מנכ"ל הקבוצה, ניב גולדשטיין, כבר קיים מספר שיחות עם נציג שני המאמנים, רועי דניאל, אך הצדדים לא הגיעו לסיכום. בנתניה הציעו פיצוי של שלושה חודשים אך השניים דורשים פיצוי בגובה שבע משכורות.

חן עזרא
חן עזרא. עדיין לא חתם לעונה הבאה | אריאל שלום

בינתיים, שחקני הקבוצה ערכו אתמול (רביעי) בדיקות רפואיות, אליהן הגיעו גם השוער דני עמוס והקשר חן עזרא שטרם חתמו על המשך דרכם במועדון, וכך גם רועי קהת וגיא מלמד שכבר קיבלו הודעת שחרור מהמועדון. בסוף השבוע ינחת בישראל המגן זלאטן סחוביץ' ובשבוע הבא גם החלוץ החדש קוין פרייטר והשניים יכנסו לשבועיים בידוד כמובן ולאחר מכן יצטרפו לאימוני הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי