יואב כץ: "אשמח מאוד אם מקסים פלקושצ'נקו יחזור"

יונתן כהן, מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

הבעלים עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לאפשרות שקשר מכבי חיפה יצטרף: "אם זה יהיה ריאלי, הוא רצוי". וגם: הקיצוצים בעונה הבאה, הארכת חוזהו של זמיר ועתידו של בן בסט

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

יואב כץ, בעלי הפועל חיפה, עלה הערב (חמישי) לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר גם לקיצוצים הצפויים בקבוצה בעונה הבאה.

תחילה, כץ נשאל על הקשר מקסים פלקושצ'נקו, שעתידו במכבי חיפה לא ברור: "אני אשמח מאוד אם הוא יחזור להפועל חיפה. אני לא אשלם למכבי חיפה את הסכום שהם שילמו לי. אני לא יודע מה השכר שלו ולכן אני לא יכול להגיד כלום. אם זה יהיה ריאלי, מקסים בהחלט רצוי בהפועל חיפה".

על הקיצוצים הצפויים בהפועל חיפה: "אני רואה את הפועל תל אביב, יושבים שם אנשים חכמים. לדעתי התשובות אצלנו יהיו חיוביות, אני אבקש מכולם לקצץ. כמה אבקש מהם, זה כבר עניין ביני לבין השחקנים. יש המלצה גם של ההתאחדות וגם של משרד האוצר לקיצוץ באופן רוחבי ב-30 אחוז. אם השחקנים לא יבואו לקראת המועדון, אז אני מקווה שהם ימצאו עבודה במועדונים אחרים. שחקנים שמרוויחים מתחת ל-15 אלף לא יקצצו. יש לי מספיק כאלה בקבוצה".

הארכת חוזהו של נס זמיר: "הוא שלח לי אתמול מכתב תודה. בדרך כלל אנשים לוקחים דברים כמובן מאליו, הוא היה ממש ג'נטלמן ואמר תודה על כל מה שעשיתי בשבילו. הנה בן אדם שמבין שהמעט שצריך לעשות זה להגיד תודה".

על עדן בן בסט, שקיבל הודעת שחרור: "הייתה לי ולעדן שיחה טובה אתמול. הספורט הוא מאוד דינמי והזמן מרפא הרבה דברים. זה לא שסילבס לא רוצה אותו. 'לא רוצה' זה חריף. אני חושב שהמאמן היה מאוד הוגן. הוא רוצה לשחק אולי בשיטה אחרת. הוא אמר לעדן שאם הוא יכול למצוא קבוצה אחרת, נהדר. אם לא, הוא נשאר".

עדן בן בסט
עדן בן בסט | הפועל חיפה

בתוך כך, הפועל חיפה הודיעה כי שחקן הבית דודו אלטרוביץ (21) חתם על הארכת חוזה עד קיץ 20203. החלוץ, שכאמור גדל במחלקת הנוער של המועדון, שותף העונה בשני משחקים במסגרת הפלייאוף העליון. "אני שמח להמשיך במועדון בו גדלתי ומקווה לעשות קפיצת מדרגה בעונה הקרובה", אמר לאחר החתימה.

שחקן צעיר נוסף שהאריך חוזה הוא המגן הימני ירין סרדל, קפטן קבוצת הנוער של המועדון שחתם לחמש שנים. כץ: "החתמתם של דודו אלטרוביץ וירין סרדל לצד שחקנים צעירים נוספים על חוזים ארוכי טווח, מהווים המשך של מדיניות המועדון לשילוב צעירים בקבוצה הבוגרת, מדיניות שמאפיינת אותנו לאורך כל השנים. תמיד כיף לקדם שחקנים בוגרי מחלקת הנוער שלנו. ועכשיו חובת ההוכחה עליהם".

דודו אלטרוביץ' | הפועל חיפה/האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי