אלמוג בוזגלו יתבקש לקצץ 40% משכרו, נס זמיר חתם לשנתיים

המאמן חיים סילבס מעוניין שהקשר ימשיך אך הוא בוחן גם אפשרויות בחו"ל. החלוץ: "הפועל חיפה הפכה לבית שלי". אופטימיות לגבי לירן סרדל, פערים מול רז שטיין. גם אור דסה וכארם ארשיד מועמדים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה החלה אתמול (שלישי) רשמית את מסע הרכש שלה לקראת עונת 2020/21 עם החתמתם של מגן סקציה נס ציונה, רז נחמיאס וחלוץ מועדון ספורט כפר קאסם, אחמד דראוושה. מעבר לכך, נודע כי סער פדידה ימשיך במועדון.

כעת, לפני שיגיעו שחקני רכש נוספים, המטרה של הקבוצה היא שמירה על השחקנים המובילים מהעונה שעברה. במועדון רוצים לסגור את כל הקצוות לפני פתיחת האימונים בשבוע הבא. הקשר לירן סרדל נמצא בשיחות עם ראשי המועדון ובכרל אופטימיים שאכן יחתום בקבוצה. מנגד, עתידו של אלמוג בוזגלו אינו ברור.

הקשר בוחן אופציות לשחק באירופה, כשבליגת העל מכבי פתח תקווה והפועל חדרה הביעו עניין. המאמן חיים סילבס הבהיר כי הוא רוצה שימשיך אך במועדון ביקשו ממי שנחשב לאחד המשתכרים הבכירים בסגל – לקצץ כ-40% משכרו. העונה לאור פציעה בכתפו הוא נעדר למחצית מן הליגה הסדירה אך שולב בכל משחקי הפלייאוף העליון.

במקביל, בקבוצה פנו לרז שטיין שגם איתו ישנם פערים כספיים. עוד שחקנים שעל הפרק הם אור דסה (הפועל רעננה) וכארם ארשיד, בו מעוניינות גם בני סכנין ועירוני קריית שמונה.

כצפוי, נס זמיר, מלך שערי הקבוצה בשנתיים האחרונות, חתם הערב לשתי עונות נוספות. זמיר, שכבש במדי המועדון 17 שערים בכל המסגרות (13 מהם בליגה), סיכם בתום מו"מ שניהל הבעלים יואב כץ עם סוכנו גלעד קצב. השחקן אמר לאחר החתימה: "שמח להמשיך במועדון שהפך לבית שלי אחרי שנים רבות שנדדתי בין קבוצות שונות. תודה לכל המערכת על האמון שהיא נתנה בי. אעשה הכל לעזור למועדון להשיג את מטרותיו ולשמח את הקהל".

נס זמיר
נס זמיר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי