מסתמן: דן איינבינדר וחנן ממן יסרבו לקיצוץ של 40%

חנן ממן. יחזור להפועל חיפה? | דני מרון

לאור הודעת ארגון השחקנים על ההסכם עם בית"ר ירושלים, נראה כי השניים, שהוזכרו כמועמדים לעזוב, יתנגדו למתווה. רוני לוי רוצה להשאיר את שלומי אזולאי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מספר שחקנים של בית"ר ירושלים מתנגדים לקיצוץ של יותר מ-30% בשכרם, זאת בהתאם להסכם שהושג אתמול (חמישי) בין ארגון השחקנים לבין המועדון מהבירה. בהודעת הארגון אתמול נכתב כי שחקנים שמרוויחים מעל 40,000 ש"ח יפחיתו ב-40%, אך יחד עם זאת, שחקני בית"ר כבר חתמו על מתווה לעונה הבאה שכולל קיצוץ רוחבי של 25%. העיסוק סביב הנושא עולה בעיקר לנוכח העובדה שמספר שחקנים שהוזכרו כמועמדים לעזוב את הקבוצה הקיץ מרוויחים סכום גבוה יותר. שניים מהם הם דן איינבינדר וחנן ממן. כפי שפרסמנו, במועדון הוחלט לא לעמוד בדרכו של איינבינדר ואם ימצא קבוצה חדשה הוא יעזוב בשל שכרו הגבוה. בשלב זה, ההערכה של השחקנים היא שהוא וממן יתנגדו לקיצוץ גבוה יותר בשכרם, לאחר שחתמו על המתווה הקודם.

לגבי שלומי אזולאי, שהוזכר כאחד המועמדים לעזוב, בעקבות הישארותו של רוני לוי נראה כי האחרון יבקש להשאיר את החלוץ בקבוצה, כשאזולאי מחזיק בחוזה לעונה נוספת.

כזכור, בתום ישיבה ממושכת שהתקיימה בין בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג לראש חטיבת הספורט בהסתדרות ניר אלון, מנכ"ל ארגון השחקנים מושיקו מישאלוף והיועץ המשפטי של הארגון, עו"ד שי אליאס, הושג סיכום לפיו שחקן המשתכר עד 15,000 שקלים ברוטו בחודש לא יפחית בשכרו, שחקן שמרוויח בין 15 ל-25 אלף שקלים ברוטו יקצץ 20% משכרו, שחקן ששכרו בין 25-40 אלף ברוטו יקצץ ב-30% ושחקן המרוויח מעל 40,000 ש"ח ברוטו בחודש יקצץ ב-40%. עוד הודיע הארגון כי "במסגרת ההסכם הקיבוצי בין ארגון שחקני הכדורגל לבית"ר ירושלים נקבע כי לא יהיו שחקנים מנודים בקבוצה".

עוד צוין כי במקרה שיחול שינוי לטובה בהתמודדות עם המגיפה, שיאפשר מכירת מנויים וכרטיסים, הקבוצה תעביר כספים שיתקבלו לשחקנים וזאת בחלק היחסי של השכר לאותה התקופה. בהסכם מודגש כי תחולתו על כל שחקני הקבוצה, הן הישראלים והן הזרים וכן על כל בעלי התפקידים במועדון.

דן איינבינדר
אם ימצא קבוצה יעזוב, ככל הנראה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי