מכבי חיפה תציע חוזה חדש לג'וש כהן, מנדז'ק יגיש הצעה נגדית

ג'וש כהן | אודי ציטיאט

במכבי חיפה ינסו להאריך את ההתקשרות עם השוער שחוזהו יסתיים בקיץ הבא, הקמרוני יסכים לקצץ בשכר תמורת חוזה ארוך יותר. וגם: ועל התעניינותה של הפועל חיפה באגאדה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפתח בעוד שבוע ימים את אימוניה ועד אז צפוי לקבל המאמן החדש ברק בכר לקבל מספר החלטות באשר לשחקני הסגל הנוכחי ובהתאם לכך גם באיזה עמדות להתחזק. כבר עתה ברור כי בכר ינסה לשדרג את הסגל במספר שחקנים ישראלים וזרים, ביניהם הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק.

כפי שפרסמנו לראשונה, שלשום קיבל השחקן הצעה ראשונית וגם שוחח עם בכר ועם ראש מחלקת הסקאוטינג גל אלברמן, שהתרשמו מהרצון השחקן לחזור לקדנציה שנייה בכרמל. עם זאת, בשלב זה ההצעה שהוגשה היא בגובה כ-200 אלף יורו, מחצית משכרו של הקשר בקדנציה הקודמת ומדרישתו ועל כן הוא צפוי להגיש הצעה נגדית ובכוונתו להפחית בסכום אותו ביקש תחילה, אבל בתמורה ידרוש חוזה לשנתיים.

בנוסף להצעה הראשונית ממכבי חיפה, למנדז'ק גם ציין כי הוא מחזיק בהצעות מהליגה הצרפתית השנייה וכן בהצעה מהליגה בארה"ב. בכל מקרה, הירוקים אופטימיים גם בשל רצונו של השחקן לשחק בחיפה וגם בשל רצונו של בכר לצרפו. אגב, העובדה ששיחק במהלך העונה בספרטה פראג מספר משחקים כבלם הרשימה את בכר לקראת העונה הקרובה.

יובל אשכנזי, ג'ורג' מנדז'ק
יחד בעונה הבאה? | עדי אבישי

מעבר לרצון לצרף שחקנים חדשים, במכבי חיפה כאמור גם מקווים לשמור על הנכסים הקיימים וביניהם השוער ג'וש כהן. האחרון חתם בקיץ שעבר על חוזה לשנתיים כשוער שני ובמהלך העונה הפך לשוער מוביל ואף הרשים בין הקורות, כך שכעת הוא עשוי לקבל הצעה חדשה לחוזה ארוך טווח.

בנושא אחר, במכבי חיפה מקווים לסכם בימים הקרובים על החתמתו של חלוץ הפועל קטמון ויליאם אגאדה. הירוקים הבהירו כי מדובר בשחקן שסומן כהשקעה לטווח ארוך והתקווה כי השיחות מול הירושלמים יסתיימו בקרוב ואז המועדון יפנה לנציגי השחקן כדי לסכם את תנאיו.

מספר קבוצות בליגת העל עוקבות אחר השיחות ומקוות לקבל את השחקן בהשאלה. בין השאר מדובר בהפועל חדרה, בני סכנין והפועל חיפה, שבעצמה ניהלה שיחות מתקדמות מול קטמון לגבי שאילתו של החלוץ עם אופציית רכישה. כעת עושה רושם שיהיו אלה הירוקים שישימו את ידיו על החלוץ ולא נראה כי ישאילו אותו דווקא ליריבה העירונית.

וויליאם אגאדה
וויליאם אגאדה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי