יוסיף דאודה מוסא נחת בישראל ונכנס לבידוד

יוסיף מוסא
יוסיף מוסא | האתר הרשמי של אילבס

בני יהודה הודיעה כי קשר הרכש הגיע ארצה ובעוד שבועיים יעבור בדיקות רפואיות, לפני שיצטרף לאימוני הקבוצה. הכתומים הודיעו: 'לוטו' תהיה חברת ההלבשה הרשמית

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

עונת 2019/20 רק הגיעה לסיומה בתחילת השבוע עם גמר גביע המדינה, אך במציאות הקורונה העונה הבאה כבר פתח וכמו יתר הקבוצות בליגה, גם בני יהודה ממשיכה לגבש את הסגל. הבוקר (שישי) המועדון משכונת התקווה הודיע כי יוסיף דאודה מוסא, הקשר הניז'רי שסיכם את תנאיו במועדון לארבע שנים, נחת הלילה בישראל. השחקן ישהה בבידוד השבועיים הקרובים ולאחר מכן יעבור בדיקות רפואיות ויצטרף לאימוני הקבוצה.

מוסא נחשב למי שאמור לרשת את איסמעילה סורו וכזכור, בני יהודה רצתה לצרפו כבר בינואר, אלא שהקשר עבר פציעה ולכן בקבוצה החליטו לחכות לקיץ. הניז'רי, שמחזיק גם באזרחות גנאית, מגיע מאילבס הפינית במדיה כבש שני שערים ובישל שלושה נוספים ב-26 הופעות.

בני יהודה תפתח את ההכנות לעונה הבאה ביום שני, כאשר אחד השחקנים שיתייצבו במתחם האימונים הוא דניאל פלשר שחוזר מהשאלה למכבי פתח תקווה. כזכור, בנוסף למוסא הקבוצה של אלישע לוי צירפה גם את החלוץ פדרו קמפוס. מנגד, השוער אמיליוס זובאס החליט לעזוב לאחר ארבע עונות ונמצא על הכוונת של מכבי פתח תקווה.

בתוך כך, בני יהודה הודיעה כי 'לוטו' תהיה חברת ההלבשה הרשמית של הקבוצה הבוגרת וכל קבוצות מחלקת הנוער לעונת המשחקים 2020/21. אלמוג יגודה מנכ"ל לוטו: "אנחנו מאוד שמחים על שיתוף הפעולה עם בני יהודה תל אביב. אנו רואים במועדון הזה סמל למקצוענות וקידום של שחקנים צעירים, וכמו כן לניהול שפוי וראוי בעיקר בימים אלו. בזכות כל אלה ועוד, זו זכות עבורנו להיות חלק מהמועדון לשנים הבאות".

בני יהודה, לוטו | בני יהודה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי