אלמוג בוזגלו: "אבא כבר לא הסוכן שלי"

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | ערן לוף

בראיון ברדיו חיפה, הקשר גילה שאביו כבר לא בתמונה: "החלטנו שהוא צריך לקחת צעד אחורה". על עתידו: "אני רוצה להישאר בהפועל חיפה, אבל זה צריך להיות הדדי"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי עונה לא פשוטה במהלכה סבל מפציעה חוזרת בכתף, אלמוג בוזגלו, שסיים את חוזהו בהפועל חיפה, עלה לשידור בתכנית 'הפאנל' ברדיו חיפה והתייחס בין היתר גם לעתידו: "להישאר זו האופציה המועדפת עליי, אבל זה צריך להיות הדדי". בוזגלו הפתיע וסיפר כי אביו, יעקב, כבר לא משמש כסוכן שלו: "מגיע לו לנוח, הוא נלחם מספיק".

על עתידו אמר בוזגלו: "כרגע אני שחקן חופשי ויש לי כמה הצעות מליגת העל. העדיפות שלי היא הפועל חיפה, אני אוהב את המועדון ואת סילבס שדיבר איתי ואמר לי שהוא רוצה אותי. כולנו חיים במציאות הזו ויודעים שצריך לקצץ, אבל צריך לדעת עד כמה למתוח את החבל, כדי שכל אחד יבוא לקראת השני. האופציה המועדפת עליי היא הפועל חיפה. אם הם ממש ירצו אותי, שם אני אשחק – בוא נראה כמה ירצו אותי. גלעד קצב, הסוכן, מטפל בזה. אני כבר לא עובד עם אבא שלי, הוא לא הסוכן שלי יותר. כבר כמה שבועות שגלעד מטפל בי. למה? כי החלטנו בצורה הדדית שהוא צריך לקחת צעד אחורה בכל מה שקשור לכדורגל. נתנו לגלעד את המושכות. אבא שלי עשה מספיק מלחמות בחיים שלו, מגיע לו לנוח, שינהל מאחורי הקלעים".

על עתידו של אחיו מאור, שהפועל תל אביב טוענת כי חוזהו בוטל: "כרגע יש לו קרע ברצועה הצידית והוא רוצה קודם כל להחלים ולהבריא, זה מה שמעניין אותו. כל השאר לא מעניין. אני עוקב אחרי כל נושא הקיצוצים ורואה שזה משתנה כל הזמן. המועדון חזר בו. מתי שנוח זה כוח עליו ומתי שלא זה וירוס רגיל כמו שפעת".

מאור בוזגלו (ציטוט מטוויטר) | מאור אלקסלסי

הקיצוצים בהפועל חיפה: "אני בא לקראת המועדון, אבל הוא צריך לבוא גם לקראתי. אני רוצה להישאר בהפועל חיפה. אני מסכים לקצץ, אבל צריך ששני הצדדים ירצו. חיים אמר לי שהוא רוצה אותי מאוד ואני רוצה לראת שזה בא לידי ביטוי. המועדון נתן לי המון ואני מרגיש שלא מיציתי את עצמי. התחברתי לקהל ואני רוצה שזה יתחבר לי גם מבחינת מספרים. אני כן יודע מה אני שווה כשאני בריא. ברגע שאני בריא, אני יכול לעשות דברים מאוד מאוד יפים כמו בבני יהודה. השמיים הם הגבול, באמת. אני מאחל לעצמי רק להיות בריא, כי השאר יבוא לבד".

על העונה החולפת: "ממש חיכיתי וציפיתי לה. התחלתי טוב, אבל אז סבלתי מביש מזל כבר במחזור השני ומשם התחילה רכבת הרים. ממש התנגדתי לניתוח, כי בכל זאת ישבתי שנה בצד בעונה שלפני כן וזה מאוד קשה. הייתי פורק את הכתף כל הזמן עד שלא הייתה לי ברירה. חזרתי לפלייאוף עם יכולת טובה, שזו חצי נחמה. עונה טובה מאוד מבחינה קבוצתית. לא מימשתי את הפוטנציאל מבחינה אישית ואני רעב מתמיד".

דחיית הניתוח: "לא, כי זה כל כך קשה לשבת בצד במשך שנה שלמה. אמרו לי ללכת לעשות ולגמור עם זה, אבל רציתי לחזק את הכתף כמו חמור, כי מאוד-מאוד רציתי לשחק. פרקתי את הכתף ולמחרת כבר התאמנתי ובשבת פתחתי בהרכב. אף אחד לא יבין שחקן שלא שיחק כדורגל שנה, כמה זה חשוב לו. אני לא מצטער על כלום".

אלמוג בוזגלו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי