בעקבות הפערים מול ברשצקי: הפועל חדרה צירפה את עומר לקאו

עומר לקאו
עומר לקאו | ערן לוף

במועדון קיוו להחתים את שחקן הפועל ת"א, אך הפערים בין הצדדים לא היו ניתנים לגישור וקשר ק"ש הגיע בהשאלה עד תום העונה. ינקו מועמד. פאבל גאנט, שסיכם את תנאיו, הבריז

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה לעבוד במלוא המרץ על בניית הסגל לקראת עונת 2020/21. היום (שישי) הודיעה הקבוצה מהשרון על צירפו של הקשר עומר לקאו, שהגיע בהשאלה מקריית שמונה.

לקאו, שלא היה בתכנית של מאמן קריית שמונה קובי רפואה, בחן תחילה אופציות בחו"ל, אך כשלא הגיעה ההצעה לה הוא ציפה, בחר הקשר להצטרף לשורות הפוועל חדרה של המאמן שרון מימר.

יש לציין כי לקאו לא היה האופציה הראשון של הפועל חדרה, שקיוותה לצרף את מוטי ברשצקי מהפועל תל אביב, אולם בין הצדדים התגלו פערים גדולים ובשרון החליטו ללכת על קשר ק"ש.

באשר לזרים, בחדרה הופתעו לגלות הבוקר כי הקשר הספרדי פאבל גאנט, שסיכם את תנאיו במועדון, החליט לא להצטרף לאחר שקיבל הצעה מפתה מבחינה כלכלית מקבוצה בקטאר.

כמו כן, במועדון עוסקים גם בצירופו של שוער כאשר מעבר למועמדותם של יואב ג'ראפי, אסף צור ועומרי גלזר, ביממה האחרונה עלתה גם האפשרות לצרף את שוער הפועל תל אביב אריק ינקו, כך נודע לספורט1. ינקו קיבל לאחרונה הודעה על סיום דרכו מהקבוצה התל אביבית ובחדרה מנסים לקפוץ על המציאה ולהביאו על חשבונו של אוסטין אג'ידה.

עומר לקאו | הפועל חדרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי