חדרה גיששה אצל מוטי ברשצקי, ממתינה לבן זקן בנוגע לג'ראפי

לספורט1 נודע כי הקבוצה של שרון מימר מנסה להגיע לסיכום עם הקשר שקיבל הודעת שחרור מהפועל תל אביב. במקביל, במועדון מקווים שבעלי אשדוד יאשר את צירופו של השוער בהשאלה ללא עלות. ירדן כהן חתם לעונה

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה לבנות את הסגל לקראת העונה הבאה ובקבוצה מקווים כי עד פתיחת האימונים בשבוע הבא יצליחו להחתים שוער שיגיע על חשבונו של אוסטין אג'ידה. הניגרי, כזכור, כבר קיבל הודעה מהמועדון כי אינו בתוכניות של הצוות המקצועי לעונה הבאה.

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, בחדרה סימנו מספר שוערים ישראליים כמחליפים אפשריים וכרגע לפי ראשי המועדון המועמד המוביל להצטרף הוא יואב ג'ראפי, שוערה של הפועל תל אביב שעבר עונה לא פשוטה בחודרוב. ג'ראפי שהתנדנד בין ההרכב לספסל בחצי השני של העונה, הביע נכונות להגיע לקבוצה כשוער ראשון, אך הגעתו תיסגר רק בתנאי שמ.ס אשדוד תסכים להשאילו ללא עלות. אם בעלי אשדוד, ג'קי בן זקן, לא יסכים לכך, בחדרה יבדקו את אפשרות צירופו של עומרי גלזר, כשגם שוער הפועל רעננה, אסף צור, מועמד אף הוא.

בתוך כך, חדרה הודיעה היום על צירופו של ירדן כהן, קשרה של מ.ס. כפר קאסם בשתי העונות האחרונות. כהן בן ה-28 חתם לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת. "אני מאוד שמח להצטרף לחדרה ולקבל את ההזדמנות בליגת העל. הייתה לי תקופה נהדרת בכפר קאסם ואני מקווה לשחזר אותה גם עם חדרה ולעשות עוד עונה טובה" סיפר לאחר החתימה. מועמדותו פורסמה לראשונה בספורט1.

ירדן כהן | הפועל חדרה

מעבר לכך, בחדרה רוצים להתחזק בקישור לאחר עזיבתם של מוחמד אבו פאני ואליאל פרץ. לספורט1 נודע לראשונה ששם נוסף שבמועדון רוצים לצרף הוא מוטי ברשצקי שקיבל אף הוא הודעה על ביטול חוזהו מהפועל תל אביב. בחדרה מנסים להגיע עמו להסדר בימים הקרובים. המאמן שרון מימר רוצה מאוד גם את נמצא מקסים פלקושצ'נקו. שחקנים נוספים שנמצאים על הכוונת של חדרה הם עדן קארצב ועומר לקאו מעירוני קריית שמונה.

קארצב עדיין שייך למכבי תל אביב ויעדיף להישאר בקריית שמונה לאור ההצעה הכספית הגבוהה שקיבל, ואילו לקאו עשוי להגיע אם יחליטו בקבוצה הצפונית להשאילו. גם שחקנים מהליגה הלאומית נמצאים על הפרק כמו ירדן כהן ממועדון ספורט כפר קאסם ומגן הפועל נוף הגליל קובי מור שקיבל הצעה להצטרף.

בנושא אחר, בחדרה מחכים לאישור הסופי של משרד הפנים ומשרד הספורט בכדי לאפשר את הגעתם של שני שחקנים זרים שסיכמו בקבוצה. מדובר בקשר פאבלו גאנט ושחקן כנף רודריגו בונגונגי. השניים הודיעו כי יחכו לאישור של המועדון עוד מספר ימים ובמידה ולא יהיה האישור להגיע לישראל – הם בחנו אופציות אחרות. בחדרה אופטימיים כי האישור המיוחל יגיע בקרוב והשחקנים יצטרפו לאימוני חדרה לאחר תקופה של שבועיים בידוד.

יואב ג'ראפי
עדן קארצב
עדן קארצב | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי