פניית פרסה? חדרה עשויה להחזיר את אוסטין אג'ידה

אוסטין אג'ידה
אוסטין אג'ידה | אריאל שלום

בקבוצה מעוניינים בשוער ישראלי, אך משבר הקורונה מקשה על החתמת זרים ומשאיר פתח לשובו של הניגרי

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה היא אחת הקבוצות הפעילות בעונת המלפפונים וכבר עברה מהפכה בכל הקשור למרכז השדה ולהתקפה, לאחר עזיבתם של מוחמד אבו פאני שחזר למכבי חיפה, רועי זיקרי ששב להפועל תל אביב, אליאל פרץ שחתם בוולפסברגר ולוסיו מרניאו שעבר לקריית שמונה. אחרי שצירפה את שובל גוזלן ואת עומר לקאו, הקבוצה של שרון מימר עדיין מקווה להחתים עוד ישראלי בכיר לקישור, ובמקביל ממתינה להתפתחויות בגזרתו של וויליאם אגאדה מהפועל קטמון, שסומן כמועמד לחלק הקדמי וצפוי להירכש על ידי מכבי חיפה בתחילת השבוע.

כפי שפרסמנו לראשונה, בחדרה כבר פנו לירוקים לגבי השאלתו של אגאדה לעונה הקרובה. בנוסף, ישנו רצון להתחזק במספר שחקנים זרים, אך בסוגיה זו עלה קושי בימים האחרונים לאחר שחדרה סיכמה עם שלושה כאלה, אלא שרק אחד יגיע ככל הנראה: אנגונסה סונזו כבר הודיע כי בחר ביעד אחר, פאבלו גאנט הודיע כי קיבל הצעה אטרקטיבית יותר מקטאר ואילו רודריגו בונגונגי הסכים להצטרף, אולם ישנן בעיות עם הדרכון שלו והגעתו מתעכבת.

כל זה צפוי להשפיע גם על זהות השוער הבא של חדרה. בתחילת השבוע הנהלת המועדון בישרה לאוסטין אג'ידה שאינו בתכניות והמטרה היא לצרף ישראלי במקומו, כאשר במועדון מנהלים שיחות עם מספר מועמדים, ביניהם עומרי גלזר, אסף צור, יואב ג'ראפי ואריק ינקו, אך בשלב זה עלותם גבוהה ובחדרה לא פוסלים אפשרות להחזיר את אג'ידה במקרה שלא ימצאו זרים משמעותיים במהלך השבוע הקרוב, בו הקבוצה תפתח את אימוניה. "הרצון שלנו הוא להביא שוער ישראלי ואנחנו עושים מאמצים רבים, אבל בינתיים יש פערים כספיים ומצד שני קיימת הערכה גדולה כלפי אג'ידה על השנים שלו כאן. האופציה הזו לא ירדה מהפרק", אמרו בחדרה.

שרון מימר
הקושי בהחתמת זרים משאיר פתח לשובו של אג'ידה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי