קריית שמונה לקהת: סיים את הסאגה מול נתניה. מלמד מועמד

רועי קהת
רועי קהת | אריאל שלום

הצפוניים רוצים שהקשר יהיה זמין לפתיחת האימונים, החלוץ שיסיים את דרכו בשורות היהלומים נמצא גם הוא ברשימות של רפואה. עמוס ביקש להתיר את חוזהו, בקבוצה מעוניינים בשוער צעיר שייתן תחרות לברטקוס

(גודל טקסט)

בקריית שמונה הודו כי העונה האחרונה הייתה אחת הקשות בעידן איזי שרצקי ובמועדון אף אמרו ש"ההישארות בליגה משתווה לעונת האליפות". קובי רפואה הצהיר כי למד מהטעויות וכבר החל לבנות את הסגל לעונה הבאה, כשהחליט להשאיר את דז'יוגאס ברטקוס ואמיר בן שמעון, בנוסף לצירופם של לוסיו ואדריאן רוצ'ט והפרידה משמואן שיימן, גל שיש, מרקוס דיניז ואחמד עאבד.

המטרה העיקרית של הצפוניים כעת היא להחתים את רועי קהת, שכבר סיכם אמנם בקריית שמונה אך טרם הגיע להבנות עם מכבי נתניה בנוגע להתרת חוזהו. בקבוצה של רפואה דרשו מהקשר לסיים את הסאגה כבר בשבוע הקרוב, כדי שיוכל לפתוח את האימונים בקריית שמונה. שמו של שחקן נתניה נוסף, גיא מלמד, נמצא גם הוא ברשימת של המאמן לעונה הקרובה. מעבר לכך, בקריית שמונה רוצים להתחזק בבלם בכיר, כאשר המועמד העיקרי הוא שחקנה של בני יהודה אליסון דוס סנטוס, בו מעוניין רפואה.

בינתיים, השוער השני גד עמוס ביקש להתיר את חוזהו מתוך כוונה להפוך לשוער ראשון באחת מקבוצות הליגה הלאומית. במקומו, קריית שמונה מחפשת שוער צעיר ומוכשר בתקווה שאחד כזה אפילו יספק תחרות לברטקוס. מי שצפוי להחליט בנושא הוא מאמן השוערים החדש של הצפוניים, עמי גניש שהגיע מהפועל תל אביב.

גיא מלמד
גם הוא ברשימות של קובי רפואה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי