ינקו מתקרב לחדרה, לקאו באימון הפתיחה: "מצפה להגיע לפלייאוף"

אריק ינקו
אריק ינקו | מאור אלקסלסי

הקבוצה ערכה אימון בכורה, במועדון מקווים להתחזק בימים הקרובים במספר שחקנים וביניהם שוער הפועל ת"א והחלוץ ויליאם אגאדה, בכפוף לרכישתו על ידי מכבי חיפה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה פתחה הבוקר (ראשון) באופן רשמי את עונת 2020/21 עם לא מעט פנים חדשות. באימון הבכורה לעונה אפשר היה לראות תשעה שחקנים חדשים: פיראס מוגרבי, ירדן כהן, ריף מסיקה, עומר לקאו, עבדאללה עזאם, עבדאללה ג'אבר, גיל סאלם, סהר דבאח ודור מוסקוביץ'. חלוץ הרכש שהגיע מאשדוד, שובל גוזלן, נעדר מהאימון כיוון שנדבק בקורונה וטרם החלים.

מי שעוד עלה על כר הדשא הבוקר היה הבלם ג'ונתן סיסה, שנעדר במחצית העונה שעברה עקב פציעה, אך חזר לאימונים מלאים עם חבריו החדשים ואמור לפתוח את העונה. חדרה כבר סיכמה עם זר נוסף, הקשר הקמרוני רודריג בונגונגי, אולם הוא צפוי להגיע רק לקראת סוף השבוע.

בחדרה עוד ממשיכים בחיפושים אחר מספר שחקנים לחיזוק והרצון לקבל כבר היום תשובה חיובית על שאילתו של חלוץ הפועל קטמון ויליאם אגאדה, שצפוי להירכש על ידי מכבי חיפה ולעבור בהשאלה. גם עמדת השוער עדיין מעסיקה את החדרתים וביממה האחרונה נרשמה התקדמות בשיחות עם אריק ינקו ואם הצדדים יגיעו לסיכום, אז ינקו יחליף בין הקורות את אג'ידה.

אריק ינקו
אריק ינקו | אריאל שלום

כידוע, בקבוצה רוצים להתחזק גם בעוד קשר יצירתי ומחכים להחלטה של מאמן מכבי חיפה ברק בכר בעניינו של מקסים פלקושצ'נקו. כפי שפרסמנו, בחדרה בונים על הקשר הצעיר כמחליפו של מוחמד אבו פאני שצפוי לחזור לכרמל, אולם במועדון מודעים לכך ששכרו עלול להוות מכשול.

בנוסף לשינויים הרבים בסגל, גם הצוות המקצועי עבר ריענון, כאשר רן קוז'וק מונה לעוזר המאמן במקומו של רון קלר, שעבר לאימון קבוצת הנוער. הצוות המקצועי יכלול העונה גם את אהרון בויקו, את המאמן המנטלי אוהד בק וכן את מאמן הכושר דוד בובליל ומאמן השוערים מאיר טלבי.

המאמן שרון מימר אמר הבוקר עם פתיחת עונת 2020/21: "מאוד מרגש לפתוח את העונה החדשה במקום שאני מאוד אוהב ומאוד רוצה שנצליח ביחד. המטרה היא להמשיך את כל התהליך הזה של חדרה ואת הכבוד שחדרה מביאה לעיר".

הציפיות לעונה הבאה: "כרגע אנחנו רק בהתחלה, עדיין לא יודעים איך הקבוצה תיראה. עובדים מאוד קשה, גם אני וגם ההנהלה, כדי לבנות פה קבוצה שתייצג את חדרה בכבוד. אני בטוח שזה יקרה בסוף. חדרה שמה את עצמה במקום טוב בליגת העל ויבואו שחקנים טובים".

צפו: שרון מימר ושחקני הפועל חדרה באימון

השינויים בסגל וההתמודדות עם מגפת הקורונה: "כרגע התמקדנו בשחקנים שיקבלו הזדמנות להוכיח שהם שווים ליגת העל ומי שייקח את ההזדמנות יקבל את הבמה. נמשיך בדרך הזו ונקווה שהשחקנים יתחברו לזה ויעזרו לחדרה. אנחנו מנסים לתמרן ולשמור על המותג שלנו כמה שיותר בחיים. אסור לנו לאבד אותו. נקווה בשביל כל עם ישראל שהכל יירגע".

הקפטן מנשה זלקה הוסיף: "מאוד מרגש לפתוח שוב עונה בליגת העל. זה לא מובן מאליו עבור קבוצה כמו חדרה, שמתחילה כבר שנה שלישית בליגה הבכירה. ברור לכולנו שאנו נמצאים בתקופה לא רגילה, הקשיים ידועים, אבל אנחנו נמשיך לעשות את הכל על מנת להצליח ברמה האישית, לשמור על הבריאות וכמובן לעמוד במטרות של המועדון".

הקשר החדש עומר לקאו: "אני מתרגש מאוד, מאוד רציתי להגיע לחדרה, שמעתי שזה מועדון חם וחממה לצעירים, מקום טוב עם אנשים טובים, אני מאוד שמח להיות פה. אני חושב שהשנה אני אמור לתת את הטון ואת עונת הפריצה שלי. מקווה שזה יקרה. אנחנו מצפים להגיע כמה שיותר רחוק, אפילו פלייאוף, ומעצמי כמובן אני מצפה לתת עונה הכי טובה שאפשר".

עומר לקאו מתייחס לראשונה להגעתו לחדרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי