הפועל חדרה רוצה את פלקושצ'נקו לעונה הבאה

הקבוצה מהשרון תחדש את אימוניה כבר ביום שלישי הבא, ומקווה לגבש במהרה את הסגל ולהתחזק בקישור ובהתקפה. במועדון יבקשו ממכבי חיפה לקבל בהשאלה את הקשר, במיוחד אם אבו פאני יחזור לכרמל

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה סיימה את העונה במקום התשיעי אחרי פלייאוף די מאכזב עם ניצחון אחד בלבד, כשבמחזור האחרון הפסידו 3:1 למ.ס אשדוד. שחקני הקבוצה יצאו ביום חמישי האחרון לחופשה קצרה מאוד כאשר כבר ביום שלישי הבא תחל הקבוצה את אימוניה לקראת העונה הבאה. מנהלת הליגה אמנם טרם פרסמה רשמית את התאריכים המדויקים אך מסתמן שגביע הטוטו יחל כבר באוגוסט, ובקבוצה רוצעים לגבש את הסגל עוד לפני המשחק הראשון וללמוד מהטעות שנעשתה בשנתיים האחרונות.

בקבוצה מעוניינים להתחזק בעיקר במרכז השדה ובחלק הקדמי ומנהלים שיחות עם מועמדים זרים, אך בשלב הזה לאור התפשטות הקורונה אין אישור להכניס זרים למדינה. בנוסף, גם אם יתקבל אישור כזה הרי שעל הזרים יהיה להיכנס לבידוד למשך שבועיים, מה שמקשה על הקבוצות הקטנות בכלל ועל חדרה בפרט להתחזק.

במקביל, במועדון בוחנים מספר אופציות לחיזור ישראלי ואחד מהם הוא קשר מכבי חיפה, מקסים פלקושצ'נקו. הקשר אמנם פתח ב-11 של מרקו בלבול במשחקים האחרונים אך הוא ימתין כמו אחרים להחלטתו של ברק בכר (צפוי להתמנות למאמן הירוקים) בעניינו.

שחקני הפועל חדרה. ישובו לאימונים כבר בשלישי הבא |

במועדון מניחים שייתכן והקשר יושאל, על אחת כמה וכמה אם מוחמד אבו פאני יחזור לכרמל בעונה הבאה, וישמחו לקבלו. בחדרה משוכנעים שאם זה יקרה הרי שהקשר יעדיף להצטרף לקבוצתם משום ששרון מימר כבר אימן אותו בהפועל חיפה וזכה לקרדיט רחב. השניים נשארו ביחסים מצויינים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי