בהפועל חיפה ניסו לצרף את עומרי אלטמן בהשאלה, שטיין על סף סיכום

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | אודי ציטיאט

סילבס מעוניין לצרף ישראלי בכיר לחלק הקדמי ונבחנה האפשרות להחתים את כוכב הפועל ת"א, שהבהירה שרק מכירה תמורת 300 אלף דולר על הפרק. הסאגה סביב חלוץ סקציה נס ציונה קרובה לסיום

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בבניית הקבוצה לעונה הבאה ולצד ההודעה של הבעלים יואב כץ כי שחקנים שחתומים על חוזה לעונה הקרובה יצטרכו לקצץ, במקביל בוחן המאמן חיים סילבס מספר אופציות לחיזוק.

סילבס מקווה להתחזק בעיקר בחלק ההתקפי ובמקביל לשביעות רצון מהמשך דרכם של נס זמיר ותומר אלטמן, במועדון כבר השלימו עם הכישלון בניסיון לצרף את ווליאם אגאדה מהפועל קטמון, שנמצא על סף מעבר למכבי חיפה – שלא תסכים להשאילו דווקא ליריבה העירונית. אגאדה כבר סיכם את תנאיו בהפועל חיפה, אבל קטמון החליטה למכור אותו למכבי חיפה ומשם הוא צפוי לעבור בהשאלה להפועל חדרה.

שחקן אחר שנמצא על סף סיכום בכרמל הוא חלוץ סקציה נס ציונה, רז שטיין. נציגיו מנהלים כבר מספר שבועות משא ומתן מול הפועל חיפה ובסוף השבוע חלה התקדמות משמעותית ונראה כי בקרוב תצא הודעה רשמית על צירופו. שחקן נוסף ששמו עלה בימים האחרונים הוא כוכב הפועל תל אביב, עומרי אלטמן, אך תג המחיר שלו עומד על 300 אלף דולר ובהפועל תל אביב סירבו לניסיון של הפועל חיפה לצרפו בהשאלה.

באשר לשחקני הקבוצה בעונה שעברה, בחיפה ממשיכים את השיחות מול הקשרים גל אראל ולירן סרדל במטרה להשאיר אותם בקבוצה. כפי שפרסמנו הבוקר, סרדל הוצע לבית"ר ירושלים וזוכה להתעניינות מהפועל קריית שמונה.

רז שטיין
רז שטיין | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי