שחקנים בהפועל ת"א: "לא נגיע לאימון עד שיבטלו את המכתב"

מוטי ברשצקי , מאור בוזגלו
מוטי ברשצקי , מאור בוזגלו | מאור אלקסלסי

כפי שפורסם בספורט1, בוזגלו וברשצקי הודיעו כי לא יגיעו לאימונים עד שלא יקבלו הודעה שהחוזה שלהם בתוקף. כעת, שחקנים נוספים יוצאים להגנתם: "החליטו לשחק איתנו". עידו לוי שסיים חוזה ברעננה הוזכר כמועמד

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

'שמח' בהפועל תל אביב: אחרי שמאור בוזגלו ומוטי ברשצקי הודיעו להנהלת המועדון כי אין בכוונתם להופיע לאימון היום (שני), עניין עליו פורסם לראשונה בספורט1, ייתכן שגם שאר השחקנים שחוזיהם בוטל – אריק ינקו, יואב ג'ראפי ורז כהן – לא יופיעו לאימון הפתיחה. החמישה מנהלים חזית אחת בנוגע לחוזים שלהם ולא מוכנים להתאמן עד אשר הפועל תל אביב תבטל את ההודעה שלה לגבי ביטול החוזים שלהם.

חלק מהשחקנים התייעצו אתמול עם עורכי דינם והסוכנים שלהם וקיבלו תשובה זהה: לא להגיע לאימון. "בהפועל החליטו לשחק איתנו", אמר אחד מהם אמש. "לא יודע מאיפה הגיעו למסקנה שכולנו נופיע פתאום. אם הם לא ישלחו עד הבוקר מכתב שמבטל את המכתב הקודם, לא נגיע לאימון".

בהפועל ת"א מנסים למצוא פתרון גם לסאגת ניסו אביטן. כפי שפרסמנו כאן לפני שלושה שבועות, אביטן מתכוון לתבוע את הפועל תל אביב בטענה שלא שולם לו השכר, וכן עבור אחזקת הדירה והרכב, שנלקח ממנו. מינוי מאמן הנבחרת טרפד עבור אביטן אפשרות להגיע, לפחות בשלב הזה, להפועל באר שבע.

בנושא אחר: בזמן שעתידו של הקפטן אוראל דגני עדיין לא ברור, במועדון כבר החלו לחשוב על צירוף בלם. עידו לוי, שסיים את חוזהו בהפועל רעננה ויוכל להצטרף ללא תמורה, הוזכר כמועמד.

ניסו אביטן
ניסו אביטן. בהפועל תל אביב עדיין מחפשים פתרון | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי